کد خبر: ۹۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

پیام تبریک دبیرکل سازمان ملل به پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جدید

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی خطاب به مسعود پزشکیان، با تبریک انتخاب وی به‌عنوان رئیس جمهوری ایران، آمادگی خود را برای همکاری با دولت جدید جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
پیام تبریک دبیرکل سازمان ملل به پزشکیان و اعلام آمادگی برای همکاری با دولت جدید
آفتاب‌‌نیوز :

 آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، در پیامی به مسعود پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

گوترش با ابراز خوشحالی از انتخاب پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران، اعلام کرد؛ که سازمان ملل متحد و شخص وی مشتاقانه منتظر همکاری با دولت جدید جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر کل سازمان ملل متحد با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه، خواستار ایفای نقش وی در کمک به حل بحران‌های منطقه و پیشگیری از درگیری‌های جدید که می‌تواند تهدیدی برای منطقه و فرامنطقه باشد شد.

گوترش همچنین بر تعهد سازمان ملل به حمایت مستمر از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به اهداف توسعه پایدار تأکید کرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد با ابراز بهترین آرزو‌ها برای پزشکیان در انجام ماموریت جدیدش، اذعان کرد که برای پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های مندرج در منشور ملل متحد، روی رئیس جمهور جدید ایران حساب باز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین