کد خبر: ۹۲۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۰

بیانیه اعتدال و توسعه به‌مناسبت روز جهانی قدس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب اعتدال و توسعه با صدور اطلاعیه‌ای در آستانه روز جهانی قدس، از آحاد ملت هوشمند ایران برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین 

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس» از سوی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرصتی را فراهم ساخته است تا پرونده دادخواهی مردم فلسطین از رژیم اشغالگر قدس و قدرت‌های حامی آن مکرراً گشوده شود. 

صدور قطعنامه‌های متعدد و محکومیت عملکرد این رژیم غاصب توسط مجامع بین‌المللی که گاه با مشارکت برخی از قدرت‌های بزرگ و مدافع آن صورت می‌گیرد، نشان می‌دهد که ظلم مستمر دولت نامشروع اسرائیل علیه مردم فلسطین حتی از منظر کشورهای هم سو نیز غیرقابل توجیه بوده است. 

جمهوری اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره در دفاع از حقوق مردم فلسطین در کنار این مردم بوده، به‌دلیل حمایت‌های آرمانی خود، فشارهای سنگینی را از سوی قدرت‌های حامی اسرائیل متحمل شده است.

در چنین شرایطی تنها پشتیبانی بی‌دریغ مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران توان لازم را برای مقابله با چنین تهدیدات و هم سویی با مدافعان فلسطینی را برای مسئولین نظام فراهم کرده است. بنابراین هر عاملی که در جهت گسست انسجام ملی و تکدّر حتی بخشی از مردم را ایجاد کند، نه‌تنها نوعی تضعیف قدرت ملی تلقی می‌شود، بلکه زمینه تضعیف جبهه حامیان مردم فلسطین را نیز نتیجه خواهد داد. 

حزب اعتدال و توسعه با ابتنا به چنین واقعیتی، ضمن تاکید به لزوم رعایت حقوق مردم مصرح در قانون اساسی و جلب رضایت آنها از سوی مجریان، از ملت بزرگ و هوشمند ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت مستمر خود را از ملت تحت فشار فلسطین اعلام نموده و همچون گذشته معترض سرکوب رژیم نا مشروع اسرائیل نسبت به مردم فلسطین باشند. 

حزب اعتدال و توسعه
شهریور1388
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین