کد خبر: ۹۲۵۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

عکس| جنجال دختر بیل گیتس؛ جنیفر به همراه «نایل نصار» در المپیک پاریس ۲۰۲۴

انتشار اسنادی از اسامی کاروان اعزامی مصر به المپیک مصر بار دیگر حواشی پیرامون ورزشکاران این کشور را به اوج خود رساند.
عکس| جنجال دختر بیل گیتس؛ جنیفر به همراه «نایل نصار» در المپیک پاریس ۲۰۲۴
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته فهرستی از اسامی ورزشکاران مصری حاضر در پاریس و همراهان آنها منتشر شد که در این بین نام یک ورزشکار توجهات را به خود جلب کرد و واکنش‌ها و انتقادات مختلفی را به دنبال داشت.

با انتشار این فهرست مشخص شد که نایل نصار، تنها سوارکار مصری حاضر در المپیک ۲۰۲۴، ده نفر همراه را با خود به پاریس برده که در این بین نام همسرش جنیفر که دختر بیل گیتس است نیز به چشم می‌خورد.

این موضوع موجی از انتقادات را به سمت فدراسیون سوارکاری مصر سرازیر کرد. با این حال این فدراسیون در بیانیه‌ای رسمی به این انتقادات پاسخ داد و تاکید کرد که دولت مصر هیچ گونه بار مالی را متحمل نخواهد شد.

به گفته فدراسیون سوارکاری مصر خود این سوارکار که مقیم آمریکا است، هزینه سفر خودش و همراهانش را از آمریکا به پاریس برای شرکت در این مسابقه متحمل می‌شود و این فهرست تنها برای صدور مجوز ورود آنها به ورزشگاه‌ها و اصطبل‌ها برای انجام وظایف تهیه شده است.

فدراسیون سوارکاری مصر همچنین تایید کرد که سوارکار مصری که تابعیت آمریکا را نیز دارد به آنها اطلاع داده که هزینه‌های حمل اسب از ایالات متحده را متقبل می‌شود و از سوی فدراسیون انتظار هیچگونه حمایت مالی از او و همراهانش را ندارد.

عکس| جنجال دختر بیل گیتس؛ جنیفر به همراه «نایل نصار» در المپیک پاریس ۲۰۲۴

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین