کد خبر: ۹۲۵۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
تبلیغات

استایل تابستانه دخترانه

هنگام پوشاندن لباس‌های تابستانی به بچه‌ها در ماه‌های تابستان، توجه داشته باشید که دختربچه‌ها بیشترعرق می‌کنند
استایل تابستانه دخترانه
آفتاب‌‌نیوز :

هنگام پوشاندن لباس‌های تابستانی به بچه‌ها در ماه‌های تابستان، توجه داشته باشید که دختربچه‌ها بیشترعرق می‌کنند و پوستشان به آفتاب حساس‌تر می‌شود. مهم است که آن‌ها را در لباس‌های گشاد و راحت از پارچه‌های طبیعی مانند پنبه بپوشانید. همچنین از آن‌ها بخواهید برای بیرون رفتن از کلاه آفتاب گیر استفاده کنند.

نکاتی برای انتخاب لباس تابستانی دخترانه

۱. به سراغ پارچه‌های تنفس پذیر بروید

در انتخاب لباس تابستانی برای دخترانه باید ملاحظات خاصی را رعایت کرد که مهم‌ترین آن‌ها پارچه است. لباس‌های تابستانی نوزادان و دختران باید از ۱۰۰ درصد پنبه تهیه شود. باید نرم و سبک باشد و اجازه جریان هوا را بدهند.

۲. لباس‌های گشاد را انتخاب کنید

هنگام خرید ست دخترانه، از استایل‌های تابستانی با لباس‌های تنگ خود داری کنید. لباس‌هایی که گشاد هستند امکان راحتی نا محدود را فراهم می‌کنند و به پوست اجازه تنفس می‌دهند. لباس‌های تنگ ممکن است باعث شود فرزند شما بیش از حد محدود ناراحت شود، هدف این است که آن‌ها احساس خوبی داشته باشند و هنگام بازی در بیرون خیلی احساس گرما نکنند.

۳. از رنگ‌ها و لگو‌های روشن استفاده کنید

از آنجایی که روز‌های تابستان آفتابی و نسیمی است، رنگ‌های روشن بهترین انتخاب هستند. رنگ‌های روشن همچنین مزیت دیگری دارند که گرما را کمتر جذب می‌کنند و بدن فرزند شما را خنک نگه می‌دارند. طرح‌های گلدار و رنگ‌هایی مانند زرد روشن، سفید، صورتی و ... همگی انتخاب محبوبی برای لباس‌های تابستانی دخترانه هستند. برای ست دخترانه، از استفاده از رنگ‌های مشکی یا خیلی تیره خودداری کنید.

۴. از لوازم جانبی استفاده کنید

لوازم جانبی و اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. آن‌ها واقعاً می‌توانند به زیبا کردن استایل فرزندانتان کمک کنند. یک کلاه حصیری یا یک عینک آفتابی برای محافظت از فرزند شما در برابر نور خورشید عالی است و یک کیف زیبا می‌تواند به هر لباسی رنگی بیافزاید.

از چه چیز‌هایی باید اجتناب کنیم

تابستان زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از فضای باز با فرزندانتان است. امام مهم است که آن‌ها متناسب با آب و هوا استایل کنید. این نکات را هنگام استیل کردن فرزندتان در فصل گرما در نظر بگیرید.

۱. بچه هایتان را مجبور نکنید لباس‌های خیلی تنگ بپوشد

۲. هرگز کودکتان را بدون کرم ضد آفتاب زیر نور آفتاب قرار ندهید، حتی اگر لباس بپوشند

۳. اطمینان حاصل کنید که لباس‌های آن‌ها از پارچه‌های قابل تنفس مانند پنبه ساخته شده است.

۴. لباس‌های تابستانی دخترانه، باید مملو از لباس‌های سبک و مطبوع باشد که آن‌ها را در تمام فصل خنک و راحت نگه دارد. از لباس‌های تنگ و عطر‌های قوی برای فرزندتان خودداری کنید.

استایل تابستانه دخترانه

پارچه‌های مناسب تابستان برای دختر بچه‌ها

پنبه:

پنبه به عنوان یک انتخاب درجه یک برای روز‌های سوزان تابستان برای لباس دخترانه عالی است. ساختار فیبر منحصر به فرد آن نه تنها به پوست فرزندتان اجازه تنفس می‌دهد، بلکه عرق را نیز جذب می‌کند و بدن فرزند شما را خشک نگه می‌دارد. این پارچه طبیعی به دلیل نرمی و احساس سبکی خود معروف است. انتخاب پنبه به این معنی است که لباسی را انتخاب کنید که بجای حبس کردن آن در نزدیکی پوست، اجازه دهد گرما از بدن فرزند شما خارج شود.

کتان:

کتان به عنوان یک انتخاب برتر برای آب و هوا‌ی گرم است و برخی از بهترین کیفیت‌ها را برای راحتی تابستان دارد. پارچه کتان که به دلیل تنفس استثنایی خود شناخته شده است، اجازه می‌دهد هوا آزادانه در گردش باشد و با افزایش دما دختر شما را خنک نگه می‌دارد. این فیبر طبیعی نه تنها سبک وزن است، بلکه در تنظیم حرارت نیز عالی است.

ریون:

ریون با خاصیت خشک شدن سریع و جذب آن به عنوان یک انتخاب درخشان برای لباس‌های تابستانی متمایز است. این پارچه به گونه‌ای شاخته شده است که به نسبت پنبه جاذب‌تر باشد، راحتی پوشیدن چیزی را تصور کنید که مانند نسیمی روی پوست فرزندتان احساس سبکی داشته باشد. پارچه آن اجازه می‌دهد هوا در نزدیکی بدن گردش کند و آن را به یکی از منسوجات تنفسی مناسب برای هوای گرم تبدیل می‌کند.

چمبری:

به عنوان یک انتخاب برتر برای لباس‌های تابستانی برجسته است و ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را ارائه می‌دهد، ترکیب آن عمدتاً پنبه است که به احساس سبکی آن کمک می‌کند و آن را به پارچه‌ای ایده آل برای غلبه بر گرما تبدیل می‌کند. این پارچه به دلیل تعداد نخ‌های بیشتر و بافت ظریف تر، در ارائه یک تجربه پوشیدن لباس خنک عالی است.

ابریشم:

شهرت ابریشم به عنوان یک انتخاب برتر برای هوای گرم از ویژگی‌های سبک وزن و تنفس آن ناشی می‌شود. لوکس در لمس، راحتی را با احساس مجلل ترکیب می‌کند و آن را به ماده‌ای مناسب برای کمد‌های لباس تابستانی گران قیمت تبدیل می‌کند. طراحان معمولاً هنگام تولید لباس خواب‌های ویژه و پیراهن‌های معمولی که برای خنک ماندن در آن ماه‌های گرم تابستان طراحی شده اند، به ابریشم روی می‌آورند.

چند استایل تابستانی مناسب برای دختران

 ۱. یک تیشرت آستین کوتاه را می‌توان با شلوار جین، شورت یا دامن استایل کرد تا دخترشما یک لباس شیک و بدون دردسر داشته باشد.

۲. یک تاپ آستین بالدار زیبا را با شلوار یا دامن برای یک لباس زیبا و آماده برای یک روز تفریح طراحی کنید آن را می‌توانید همراه یک جفت صندل شیک استایل کنید.

۳. دختر شما با دامن کوتاه یا شلوارک فوق العاده به نظر می‌رسد. آن‌ها با یک تاپ کراپ آستین کوتاه گشاد عالی می‌شوند. این‌ها باعث می‌شود که پوست او نفس بکشد و آرامش را به ارمغان بیاورد.

۴. همیشه یک شلوار جین در هررنگی را در کمد لباس تابستانی بچه هایتان نگه دارید. آن‌ها را با یک تی شرت گلدار یا یک تاپ جین شیک ست کنید تا ظاهری عالی از مد لباس دخترانه داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین