کد خبر: ۹۲۵۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
تبلیغات / مستانه مهاجر در گفتگو با فیلم‌نت نیوز:

«جوجه تیغی» در سینما آنلاین فیلم نت

مهاجر گفت: دوستان و همکاران در پلتفرم «فیلم‌نت» همراهی بیشتر و بهتری با این فیلم داشتند و البته پخش «جوجه تیغی» از همان ابتدا با آقای علی سرتیپی بود و من هم ترجیح دادم که ادامه مسیر نمایش این اثر هم با ایشان همراه باشم و طبیعتا پلتفرم فیلم‌نت گزینه مناسبی برای اکران آنلاین بود و از آقای علم‌الهدی نیز برای همکاری در نمایش آنلاین این اثر تشکر ویژه دارم.
«جوجه تیغی» در سینما آنلاین فیلم نت
آفتاب‌‌نیوز :

 مستانه مهاجر کارگردان فیلم سینمایی «جوجه تیغی» که به تازگی در پلتفرم فیلم‌نت در بخش سینما آنلاین اکران شده است، درباره اکران این فیلم در سینما‌ها به خبرنگار فیلم نت نیوز گفت: «جوجه تیغی» چهار سال پیش ساخته شد و در این مدت هر بار اتفاقات اجتماعی و مسائلی، چون شیوع کرونا موجب تعطیلی سینما‌ها می‌شد و به همین دلیل فاصله زیادی بین زمان ساخت و اکران ایجاد شد. خوشبختانه مردم این فیلم را دیدند و با بازخورد‌هایی که داشتم مخاطبان هم از دیدن «جوجه تیغی» رضایت داشتند.

مهاجر درباره میزان فروش این فیلم سینمایی اظهار کرد: من نگاهم منطقی است و می‌دانم فیلمی که ساختم چقدر فروش دارد. قطعاً در شرایط بهتر این فیلم می‌توانست فروش بیشتری هم داشته باشد، ولی از اکران فیلمم لذت بردم، چون بالاخره این فیلم بعد از مدت‌ها بر پرده سینما‌ها نمایش داده شد.

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره محتوای این فیلم گفت: جامعه ما با آنچه که «جوجه تیغی» مطرح می‌کند، فاصله زیادی دارد و ما حتی گاهی مواقع از ترسمان به موضوع این فیلم فکر هم نمی‌کنیم. محتوای «جوجه تیغی» برای من از ساخت این فیلم مهم‌تر است و بیش از هر چیز روی محتوای این اثر مدعی هستم چرا که «جوجه تیغی» موضوعی را مطرح کرده که در این سال‌ها کسی به آن فکر نکرده و اینکه من این موضوع را عادی‌سازی کردم از نقاط عطف و قدرت فیلمم است.

وی افزود: به همین دلیل موضوع و محتوای «جوجه تیغی» برای من بسیار مهم و جذاب بود و در ابتدا به عنوان تهیه‌کننده این موضوع نظرم را جلب کرد و ساخت آن را بر عهده گرفتم، اما به دلیل مشکلاتی که برای کارگردان پیش آمد امکان ادامه همکاری وجود نداشت و خودم این فیلم را ساختم. در واقع من از ساخته نشدن این فیلم جلوگیری کردم وگرنه تمایل داشتم که این فیلم توسط همان کارگردان ساخته شود و من فقط تهیه‌کننده این اثر باشم.

مهاجر با تاکید بر اینکه این یک رویکرد اجتماعی است که این فیلم سینمایی دنبال می‌کند، بیان کرد: «جوجه تیغی» بیشتر از اینکه یک فیلم سیاسی باشد، یک فیلم اجتماعی است. این فیلم به موضوعی می‌پردازد که کمتر کسی در جامعه ما به آن توجه دارد، «جوجه تیغی» مخاطبش را ترغیب می‌کند تا به موضوع مهمی فکر کند و این نگرش را داشته باشد که یک تفسیر اشتباه در قانون اساسی کشورمان را بررسی کند.

جوجه تیغی در سینما آنلاین فیلم‌نت

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اسرافیل» درباره تاثیرات اجتماعی یک اثر سینمایی گفت: قطعاً سینما می‌تواند در اجتماع تاثیرگذار باشد، اما این تاثیرگذاری می‌تواند مثبت یا منفی باشد که به نظر من تاثیر منفی‌اش بسیار مهلک است.

مهاجر درباره ممیزی‌های صورت گرفته بر فیلم «جوجه تیغی» اظهار کرد: خوشبختانه سانسور و ممیزی چندانی متوجه این فیلم نشد و باید بگویم که دوستان بسیاری کمک کردند که این فیلم بتواند اکران شود.

وی درباره اکران آنلاین «جوجه تیغی» گفت: خوشبختانه اکران آنلاین خوب پیش می‌رود. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که این فیلم در همین روز‌ها اکران شود که بر حسب اتفاق با انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان شد و با توجه به موضوعی که «جوجه تیغی» دارد، فضای جامعه برای دیده شدن این اثر مناسب‌تر بود و مخاطبان با توجه به جو حاکم بر جامعه درک بهتری از موضوع این فیلم داشتند.

مهاجر در پایان گفت: دوستان و همکاران در پلتفرم «فیلم‌نت» همراهی بیشتر و بهتری با این فیلم داشتند و البته پخش «جوجه تیغی» از همان ابتدا با آقای علی سرتیپی بود و من هم ترجیح دادم که ادامه مسیر نمایش این اثر هم با ایشان همراه باشم و طبیعتا پلتفرم فیلم‌نت گزینه مناسبی برای اکران آنلاین بود و از آقای علم‌الهدی نیز برای همکاری در نمایش آنلاین این اثر تشکر ویژه دارم.

خبرنگار؛ علی ناصری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین