کد خبر: ۹۲۵۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

نماینده ولی فقیه در سپاه: به زودی نابودی اسرائیل را جشن می‌گیریم

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر و مقتدرتر و عزمش را برای نابودی دشمن ستمگر جزم‌تر می‌کند، گفت: جبهه ایستادگی ایجاد شده است و در صحنه جبهه مبارزه با کفر سیلی به رژیم صهیونیستی خواهیم زد.
نماینده ولی فقیه در سپاه: به زودی نابودی اسرائیل را جشن می‌گیریم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در تجمع اعتراضی برای محکومیت ترور اسماعیل هنیه در میدان فلسطین، با تاکید بر اینکه شهادت اسماعیل هنیه قطعاً جبهه مقاومت را منسجم‌تر و مقتدرتر و عزمش را برای نابودی دشمن ستمگر جزم‌تر می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و رژیم استکبار بخواهد یا نخواهد، بپسندد یا نپسندد به زودی نابودی این رژیم زبان‌نافهم، ستمگر، کودک‌کش و جنگ‌طلب را در همین میدان فلسطین جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت از همه توطئه‌ها و فتنه‌ها رهایی یافتند و جبهه ایستادگی ایجاد شده است و در صحنه جبهه مبارزه با کفر سیلی به رژیم صهیونیستی خواهیم زد. این رژیم منتظر پاسخی کوبنده باشد. 

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز اعلام می‌کنیم که مردم غزه، لبنان و جبهه مقاومت بدانید که مردم ایران در کنار شما هستند تا این رژیم ستمگر نابود شود. تا زمانی که جبهه بزرگ مقاومت و مردم ایران، فلسطین، لبنان و یمن و همه محور مقاومت باشند رژیم صهیونیستی توان پیروزی نخواهد داشت. 

حاجی‌صادقی یادآور شد: ما را از چه می‌ترسانید؟ از شهادت؟ شهادت در نظر ما بزرگترین هدیه‌ای است که خداوند به بندگان برگزیده خود می‌دهد. این شهادت‌ها هرگز اراده، عزم و قدرت جبهه مقاومت را کاهش نمی‌دهد بلکه توکل، اعتماد و ایمان ما را در راهی که برای نابودی ظلم و جور طی می‌کنیم را قوی‌تر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین