کد خبر: ۹۲۵۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

احتمال حضور یک استقلالی در سوپرلیگ ترکیه

احتمال حضور عارف غلامی در تیم فوتبال سیواس اسپور ترکیه وجود دارد.
احتمال حضور یک استقلالی در سوپرلیگ ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

عارف غلامی پس از اینکه از تیم ولژ موستار بوسنی جدا شد، تاکنون مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است. مدافع سابق استقلال، از یک تیم ترکیه‌ای به نام سیواس اسپور پیشنهاد دارد. تیمی که در سوپرلیگ حضور دارد.

 به گزارش ورزش سه، وب سایت سیواس ممکلت در گزارش و البته گفتگوی کوتاهی که با عارف غلامی داشته، از احتمال حضور مدافع ایرانی در این تیم ترکیه‌ای خبر داده است.

سیواس ممکلت نوشته است: سیواس‌اسپور بدون توقف به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود ادامه می‌دهد و اخیراً تحولات مهمی درباره مدافع ایرانی عارف غلامی رخ داده است. عارف غلامی در گفتگو با روزنامه سیواس ممکلت، علاقه سیواس‌اسپور به خود را تأیید و تمایل خود برای بازی در این باشگاه را اعلام کرد.

این مدافع ۲۷ ساله اخیراً در تیم ولژ موستار بوسنی و هرزگوین بازی کرده است. غلامی درباره تحولات مربوط به سیواس‌اسپور چنین اظهار داشت: «سیواس‌اسپور به من علاقه‌مند است و من نیز دوست دارم در سیواس‌اسپور بازی کنم. اما در حال حاضر در زمینه انتقال گام‌های ملموسی برداشته نشده است.»

غلامی ادامه داد: «با مدیر برنامه‌هایم خواسته‌های خود را بیان کردیم و آن‌ها نیز خواسته‌هایشان را به من منتقل کردند. در حال حاضر، مذاکرات جدی صورت نگرفته است. منتظر هستیم تا در مدت کوتاهی گام‌های ملموسی برداشته شود.»

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: «دوست دارم به شهر سیواس بیایم، اما باید شرایط مناسب فراهم شود. باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

لازم به ذکر است که سیواس اسپور در فصل گذشته سوپر لیگ، رتبه هفتم جدول رده بندی را از آن خود کرد و با اختلاف کم ۲ امتیازی نسبت به رتبه پنجم، از حضور در مسابقات اروپایی بازماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین