کد خبر: ۹۲۵۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
تمدید قرارداد به شرط پوشیدن شماره ۷

جنگ بر سر پیراهن جهانبخش بالا گرفت

علیرضا جهانبخش همچنان در هلند به سر می‌برد و این امکان وجود دارد که قراردادش با فاینورد تمدید شود. با این حال چند بازیکن باتجربه فاینورد علاقه دارند تا پیراهن شماره ۷ او را بپوشند.
جنگ بر سر پیراهن جهانبخش بالا گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای علیرضا جهانبخش و فاینورد وارد فاز تازه‌ای شده و شاید طرفین به همکاری خود ادامه بدهند. با این حال از هلند اخبار دیگری نیز به گوش می‌رسد. اخباری مبنی بر اینکه پیراهن شماره ۷ جهانبخش در فاینورد چند مشتری جدید پیدا کرده است، آنهم در شرایطی که هنوز بحث‌هایی برای بازگشت کاپیتان تیم ملی ایران به نایب‌قهرمانی لیگ هلند وجود دارد.

اکنون، جنگ برای تصاحب پیراهن شماره ۷ جهانبخش بالا گرفته و این امکان وجود دارد که در صورت عدم تمدید قرارداد بازیکن ایرانی، یک هلندی آن را بر تن کند. گیریترویدا که یکی از بازیکنان کلیدی فاینورد است و در یورو نیز عضو تیم ملی هلند بود، در ازای تمدید قراردادش خواسته قابل توجهی دارد.

کاپیتان فاینورد دوست دارد با پیراهن شماره ۷ برای تیمش بازی کند. شماره پیراهنی که فصل گذشته بر تن علیرضا جهانبخش بود. در صورت جدایی جهانبخش از فاینورد، این شماره خالی است. گیرترویدا از فصل ۲۰۲۲/۲۳ با پیراهن شماره ۴ بازی می‌کند، اما اکنون دوست دارد شماره ۷ را برای تمدید قرارداد بعدی در اختیار داشته باشد. دلیل دقیق این امر هم مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین