کد خبر: ۹۲۶۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه خودروی مرسدس بنز ‏S‏۵۰۰ قاچاق ‏به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد. ‏‎ ‎
توقیف خودرو مرسدس بنز میلیاردی درالبرز
آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ " محمد نادربیگی " روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت حین گشت زنی به یک خودروی مرسدس بنز فاقد پلاک مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

به گزارش پلیس البرز، وی با بیان اینکه مجوز گمرکی و همچنین برگ تردد این خودرو فاقد اعتبار لازم بود، بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش خودروی مورد نظر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شد و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو نیز پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق منزل با ۱۶ فقره سرقت در ساوجبلاغ

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق منزل با ۱۶ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد‎.

سرهنگ " حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منزل یکی از شهروندان در شهرستان ساوجبلاغ موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ماموران با بکارگیری روش‌های علمی و تخصصی و استفاده از ابزار تشخیص فنی سرانجام موفق به شناسایی یک نفرسارق سابقه دار و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.
شجاعی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس با مشاهده اقدامات تخصصی و علمی کارشناس بررسی صحنه جرم، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۱۶ فقره سرقت دیگر منزل اعتراف کرد.

دستگیری اعضای باند سرقت داخل خودرو در کرج ‏

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند چهار نفره ‏سارقان سابقه‌دار وسایل داخل خودرو‌ها با ۳۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ "پیمان گودرزی" با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج به وقوع پیوست و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی چهار نفر را در حال سرقت وسایل داخل خودرو مشاهده کرده که این افراد به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند. با اقدامات پلیسی سارقان دستگیرشده و به ۳۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین