کد خبر: ۹۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حین سرقت در این شهرستان خبر داد. 
سارقان حین سرقت در تالش دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رستمی روز پنجشنبه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها ضمن شناسایی متهمان با تعقیب و مراقبت چند روزه سه نفر از اعضای این باند را حین سرقت کابل برق دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان،  فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه این افراد در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت کابل برق، یک فقره سرقت از معابر و یک فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کردند، بیان کرد: سارقان ۳۶، ۳۷ و ۴۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف شکلات و نوشابه‌های قاچاق در بندرانزلی

گزارش دیگری از این پایگاه حاکی است، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف شکلات و نوشابه‌های قاچاق در این شهرستان خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محدوده منطقه آزاد انزلی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ امیر وهاب زاده ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن تعداد ۱۵۶ قوطی نوشابه انرژی زا و بسته‌های شکلات خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی بوده و ارزش ریالی آن‌ها برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم ۳۳ ساله ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به همراه اقلام مکشوفه و خودروی توقیفی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین