کد خبر: ۹۲۶۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

آقای پزشکیان! چرا عارف و حاجی میرزایی؟

انتصاب معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور یک مقدار بازتاب منفی در رابطه با صحبت هایی که اقای پزشکیان در دوران مناظره و بعد از آن فرموده بودند داشت.
آقای پزشکیان! چرا عارف و حاجی میرزایی؟
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله بادامچیان گفت: اختیار انتخاب همکاران بر عهده هر رئیس جمهور منتخبی است، بنابراین نمی‌گویم موضع گیری در مورد آن منع دارد، ولی تقریبا باید این حق رابه رئیس جمهوری که انتخاب و تنفیذ شده و حالا می‌خواهد با این افراد کار بکند را داد. پس بنابراین حق ایشان است و موتلفه هم در انتخاب معاون اول بعنوان یک حزب وارد بحث نمی‌شود وآنچه می‌گویم نظر شخص بنده است.

اما بازتاب آن چیزی که من در دوستان مجموعه‌های سیاسی احساس کردم این است که با توجه به اینکه اقای پزشکیان صحبت کردند که ما می‌خواهیم دولت را از افراد مجموعه گروه‌های سیاسی بگذاریم و وفاق ملی ایجاد کنیم و یک طرفه نباشد، این دو بزرگوار که اولین نصب ایشان هستند هر دو از دوستانی هستند که در مجموعه و طیف اصلاح طلبان به حساب می‌آیند و این یک مقدار بازتاب منفی در رابطه با صحبت‌هایی که در دوران مناظره و بعد از آن فرموده بودند داشت. مگر اینکه ایشان انشاالله در مسئله همکاران وزیر با توجه به آن دوازده شاخصی که رهبری فرمودند کاری بکند که مجلس به دولت وی رای جدی دهد.

من نمی‌توانم بگویم انتخاب آقای عارف جنبه مثبت دارد یا منفی، این بستگی به این دارد که در آینده سیاست و اجرائیات جناب دکتر عارف چه می‌شود. اگر خوب کار کند که هیچ، ولی اگر خوب کار نکند خب معلوم است، ایشان را با کارشان باید ارزیابی کرد. والا این اشخاص همه مال این مملکت هستند وکسی نمی‌آید نسبت به اشخاص برخورد بکند؛ بنابراین من نسبت به شخص ایشان بحثی ندارم و در این رابطه هم عرض می‌کنم این با آنچه که آقای پزشکیان در خصوص شایسته‌ترین‌ها گفتند و فرمودند یک طرفه نمی‌خواهم انتخاب کنم و از همه فهرست گرفت که فقط موتلفه بود که گفت که ببینیم سیاست ایشان چیست و متناسب با آن سیاست‌ها به ایشان فرد معرفی کند.

حالا اگر ایشان می‌خوهد دولت خودش را با مجموعه اصلاح طلبان اداره کند بکند، رئیس جمهور است و می‌خواهد با آن‌ها کار کند وموفقیت خود را در همراهی با آن‌ها می‌بیند ببیند، ما که نباید الان با ایشان برخورد کنیم.

واقعیت این است که برخی بازتاب‌های این انتخاب این است که دیگران را مایوس کرده است، یعنی می‌گویند ما فهرست داده ایم و آیا اگر بعد از این ایشان فهرست بخواهد آیا همه مثل گذشته به ایشان لیست می‌دهند؟ نمی‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
0
0
متاسفم ازاظهار نظر شما ؛پس آقای پزشکیان بیاید و نفر از جناح شما برای معاونی اننخاب کند وآن میشود بگفته وخواست شما وفاق ملی ؛آیا شما بودید اینجور وفاق ملی میکردید ،دیگر اظهار نظرهای شمارا افراد عادی هم میتوانند بگویند مگر باید سمت سیاسی داشته باشنند؟!!! .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
0
0
... به تو هم باید پاسخ بدهند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
0
0
پس میفرمایید میرسلیم ... یا دارو دسته شما .ها و تندروهای افراطی را انتخاب میکرد. اصلا تو چکاره هستی که بخوای پیشنهاد بدی...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین