کد خبر: ۹۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶

اسرائیل در حالت آماده باش است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تایید اینکه اسرائیل در حال حاضر در بالاترین سطح آماده باش قرار دارد، گفت که هر طرفی که اقدام تهاجمی علیه این کشور انجام دهد بهای بسیار سنگینی را خواهد پرداخت.
اسرائیل در حالت آماده باش است
آفتاب‌‌نیوز :

 وبگاه آرتی عربی نوشت: «نتانیاهو پس از ارزیابی وضعیت کار جبهه داخلی از آغاز جنگ در هفت اکتبر تا امروز با حضور موشه اربل فرماندهی جبهه داخلی وزیر کشور گفت که اسرائیل در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و از آمادگی بالایی در دفاع و حمله در هر سناریویی برخوردار است».

این اظهارات پس از حملات اسرائیل در ماه جولای است که بندر حدیده در یمن را هدف قرار داد و فؤاد شکر، مرد دوم حزب الله لبنان را در حمله به حومه جنوبی بیروت ترور کرد.

ایران، حزب‌الله و جنبش انصارالله یمن متعهد شدند که به این حملات و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران نیز پاسخ داده و تایید کردند اسرائیل حاکمیت کشورشان را نقض می‌کند.

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه تایید کرد که اسرائیل و جانشینان آن باید منتظر پاسخ بعدی ما به ترور فؤاد شکر، رهبر حزب‌الله لبنان باشند و تاکید کرد که «هیچ بحث و بحثی در این باره وجود ندارد».

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین