کد خبر: ۹۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

امام جمعه قم: خون خواهی ایران در ترور هنیه فراتر از تصورات نتانیاهو و آمریکا است

امام جمعه قم گفت: در وعده صادق هدف قدرت نمایی بوده، اما امروز خون خواهی است و دشمن بداند ایران تصمیمی خارج از محاسبات نتانیاهو و آمریکا خواهد داشت.
امام جمعه قم: خون خواهی ایران در ترور هنیه فراتر از تصورات نتانیاهو و آمریکا است
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمدی سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: چهارشنبه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار است که این روز را گرامی می‌داریم، عزیزانی تلاش می‌کنند به جا و به موقع اخبار لازم را به مخاطبان بدهند. کار خبرنگار انعکاس رخداد‌هایی است که قابلیت خبر شدن و اطلاع رسانی به جامعه را دارد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها ادامه داد: لازمه خبرنگار خوب، داشتن علم، تجربه و جسارت است تا در کنار این‌ها با استفاده از ۴ اصل صداقت، سرعت، صحت و دقت موفق عمل کنند.

آیت الله سعیدی با اشاره به نقش برجسته خبرنگاران در جنگ غزه گفت: این روز‌ها در وقایع جبهه مقاومت به خصوص در سرزمین‌های اشغالی، خبرنگاران جان خود را برای انعکاس اخبار به دنیا فدا می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خبرنگاران می‌بایست با بصیرت، صداقت و امانت، اخبار مورد اطمینان را به مردم منعکس کنند و در قرآن کریم نیز به این امر اشاره شده است.  امسال سال خاصی برای مدیریت کشور است، چرا که مجلس و دولت سال اول فعالیت شأن است. امسال سال اول اجرای برنامه هفتم است که رهبری نیز تاکید دارند باید به این برنامه عمل شود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور ۴ دوره در مجلس حضور داشته و در تهیه و تصویب برنامه هفتم نقش داشتند و علاوه بر آن سابقه حضور در وزارت بهداشت و دولت نیز دارد که امروز فرصت خوبی وجود دارد تا در طی ۴ سال فعالیت مشترک دولت و مجلس، برنامه‌های هفتم عملیاتی شود. به گفته کارشناسان برنامه هفتم قابلیت اجرایی دارد که البته باید فهم مشترک و اولویت بندی بین مسؤولان باشد و نظارت لازم در دولت و مجلس بر اجرای آن وجود داشته باشد.

آیت الله سعیدی بیان کرد: دشمنان، اسلام هراسی را دنبال می‌کنند چرا که آنان می‌دانند اسلام مخالف اهداف شوم آنان است و به همین دلیل تلاش کردند تا با خلق جریان‌های تکفیری و داعشی دنیا را نسبت به اسلام بد بین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های شیطانی دشمنان، شیعه هراسی است و آنان تلاش دارند اتحاد بین شیعه و سنی را از بین ببرند که البته طی این سال‌ها در همه این نقشه‌های ناکام ماندند.  ایرانی هراسی از دیگر نقشه‌های دشمنان است و نتانیاهو در کنگره آمریکا بیش از ده بار از ایران سخن گفت و تا دنیا را از ایران بهراساند که در دولت آیت الله رئیسی این توطئه خنثی شد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ترور و تخریب یکی دیگر از اهداف دشمنان است افزود: آنان با این روش تلاش می‌کنند، شخصیت‌ها و نیرو‌های مؤثر در مقاومت و مبارزه با استکبار را از بین ببرند که تجربه نشان داده این امر محقق نمی‌شود و هر بار شخصیتی ترور شد، فردی دیگر علم مبارزه با کفر و ظلم را بلند کرد. شیخ احمد یاسین رئیس حماس ترور شد و اسماعیل هنیه آمد و امروز او ترور شد و فردی دیگری جایگزین خواهد شد. رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت هنیه فرمودند رژیم صهیونیستی مهمان ما را در خانه ما به شهادت رساند، ولی مجازات سخت را برای خود فراهم کرد و خون خواهی او را وظیفه خود می‌دانیم.رهبر معظم انقلاب فرمودند در برابر خونی که ریخته شده باید خونی در سرزمین‌های اشغالی بر زمین ریخته شود و در وعده صادق هدف قدرت نمایی بوده، اما امروز خون خواهی است و دشمن بداند ایران تصمیمی خارج از محاسبات نتانیاهو و آمریکا خواهد داشت. اسرائیل بداند این بار تصمیم ایران محاسبات دشمن را بهم می‌ریزد که تصور آن را هم نخواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین