کد خبر: ۹۲۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟

 رئیس اداره مخابرات لامرد، دلیل قطع خطوط ارتباطی این شهرستان و مُهر فارس را در شامگاه پنجشنبه اعلام کرد.
دلیل قطع خطوط ارتباطی لامرد و مُهر فارس چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

حسن توانا روز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه ۱۱ اَمرداد در ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه به مدت حدود ۲۰ دقیقه همه ارتباطات ثابت و همراه اول و ایرانسل ۲ شهرستان لامرد و مُهر قطع شد.

ادامه این اطلاعیه حاکیست: از آنجایی که شاهرگ اصلی ارتباطات تلفن ثابت و همراه و ایرانسل به پایداری سیستم‌های منصوب شده در مرکز لامرد بستگی دارد بدلیل وجود دیزل ژنراتور در مخابرات این شهرستان، هنگام قطع برق تاکنون خللی در برقراری ارتباط بوجود نیامده است، وگرنه با هر قطع برق بایستی بیش از یک ساعت بدون ارتباط باشیم.

وی افزود: با این وجود در زمان قطع برق و روشن شدن اتوماتیک دیزل ژنراتور یک وقفه۳۰ ثانیه‌ای برای اعمال تغییر خودکار برق شهر به برق دیزل وجود دارد که در این مدت کوتاه، تامین برق بوسیله باتری‌های موجود جبران می‌شود.

توانا در اطلاعیه خود یادآور شد: با توجه به خرابی باتری‌های قدیمی، مجموعه کاملی از باتری‌های نسل جدید به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و از صبح دیروز عملیات جایگزینی آن‌ها آغاز شد و به همین دلیل شب گذشته در زمان قطع برق، مرکز بدون باتری بود و به همین دلیل نیز ارتباط برای مدت زمان کوتاهی دچار وقفه شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در زمان برگشت برق، برای راه‌اندازی مجدد و دانلود خودکار، این زمان قطع ارتباط، منطقی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین