کد خبر: ۹۲۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

برنامه کنسرت‌های مجید رضوی خواننده مطرح پاپ در اروپا

یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از روز‌های پایانی شهریور سال جاری تور کنسرت‌های بین المللی خود را در شهر‌های مختلف اروپایی برگزار خواهد کرد.
برنامه کنسرت‌های مجید رضوی خواننده مطرح پاپ در اروپا
آفتاب‌‌نیوز :

مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ از روز بیستم شهریور سال جاری تور کنسرت‌های بین المللی خود را در شهر‌های مختلف اروپایی برگزار خواهد کرد. این خواننده که طی ماه‌های اخیر کنسرت‌ها و تک آهنگ‌های متعددی را به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده پیش روی مخاطبان قرار داده است در شهر‌های مختلف اروپایی کنسرت برگزار کند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، رضوی قرار است در شهرای مختلف کشور‌های آلمان، هلند، فرانسه، ایتالیا، نروژ، سوئد، سوییس، اتریش و مجارستان مجموعه کنسرت‌هایی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

مجید رضوی از جمله هنرمندانی است که طی دو سال گذشته خود را به‌عنوان یکی پرمخاطب‌ترین خواننده‌ها در میان مخاطبان معرفی کرده و جزو خوانندگان دارای رکورد تعداد برگزاری کنسرت در تهران و شهر‌های مختلف کشور بوده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت در تهران و شهر‌های آمل، همدان، خرم آباد، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، ارومیه، ساری، بابلسر، لاهیجان، قشم، کیش، رامسر اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین