کد خبر: ۹۲۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

کشف ۳۹۳ وسیله نقلیه مسروقه از سوی پلیس

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از کشف ۳۹۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه خبر داد.
کشف ۳۹۳ وسیله نقلیه مسروقه از سوی پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدرضا اکبری در این‌باره گفت: در راستای اجرای طرح‌های ابلاغی، دومین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایط نقلیه مسروقه در سطح معابر و پارکینگ‌ها در اواخر تیرماه سال جاری به طور همزمان در استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت سه روز اجرا شد، افزود: با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پس از جمع‌بندی نتایج طی این مدت تعداد ۲۱۹ دستگاه خودرو و تعداد ۱۷۴دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ضمن توصیه به صاحبان وسایل نقلیه، گفت: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کرده و هنگام خراب شدن آن را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و ناشناس نسپارند چرا که امکان ساختن سوئیچ و سپس سرقت خودرو بسیار زیاد است.

اکبری تاکید کرد: چنانچه موتورسیکلت خود را در محلی غیر از پارکینگ عمومی حتی حیاط منزل پارک می کنید حتماً با قفل و زنجیر به شی ثابت و محکم از قبیل میله و نرده قفل کنید و از پارک کردن آن در معابر شلوغ و رها کردن آن جدا خودداری کنید.

وی خاطرنشان کرد: حتی المقدور موتورسیکلت خود را در پارکینگ های عمومی پارک و رسید دریافت کنید و در هنگام سرقت سریعاً مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و یا به نزدیک ترین مرکز انتظامی گزارش دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین