کد خبر: ۹۲۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
سلیمی:

هنوز لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان به مجلس ارائه نشده است

«هنوز لیست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است. به محض آنکه رئیس‌جمهور اسامی گزینه‌های پیشنهادی کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، ما در مجلس آمادگی داریم تا بررسی برنامه‌ها و صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی دولت را در مجلس آغاز کنیم.»
هنوز لیست کابینه پیشنهادی پزشکیان به مجلس ارائه نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

طبق گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، هنوز رئیس‎‌جمهور لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه نداده است.

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز لیست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

وی بیان کرد: به محض آنکه رئیس‌جمهور اسامی گزینه‌های پیشنهادی کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، ما در مجلس آمادگی داریم تا بررسی برنامه‌ها و صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی دولت را در مجلس آغاز کنیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته طبق قانون، رئیس‌جمهور از زمان تحلیف دو هفته برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌ها به مجلس فرصت دارد.

گفتنی است، مراسم تحلیف مسعود پزشکیان روز سه‌شنبه (۹ مرداد ماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بنابراین وی تا روز ۲۳ مرداد فرصت معرفی کابینه را دارد.

پس از معرفی گزینه‌های پیشنهادی دولت به مجلس، مجلس نیز یک هفته فرصت دارد تا در کمیسیون‌های تخصصی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی کرده و در نهایت جلسات رأی اعتماد به وزرا در صحن مجلس برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین