کد خبر: ۹۲۶۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

بازیگر سینما و تلویزیون: من روی زخم کاری تعصب دارم

بازیگر «زخم کاری» درباره انتقاد‌ها به این سریال و اینکه در فصل سوم، این سریال چقدر متفاوت شده است، سخن گفت.
بازیگر سینما و تلویزیون: من روی زخم کاری تعصب دارم
آفتاب‌‌نیوز :

پژواک ایمانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها در فصل سوم سریال «زخم کاری» حضور دارد درباره چگونگی حضور در این مجموعه گفت: سیامک مردانه دستیار محمدحسین مهدویان به من زنگ زد و پیشنهاد بازی در سریال «زخم کاری» را داد و من هم به دلیل برند بودن این سریال استقبال کردم، ولی جزییاتی از نقش نمی‌دانستم.

وی اضافه کرد: روزی که نقش حمید فرنهادزاده را خواندم برایم جذاب بود. با مهدویان در جلسه اول گپ و گفتی هم درباره نقش داشتیم. او نکاتش را بیان کرد و من هم ایده‌هایی برای نقش دادم.

بازیگر «زخم کاری» درباره علاقه اش به بازیگری عنوان کرد: از اولین انشایی که نوشتم، می‌دانستم علاقه دارم بازیگر شوم و در آن انشا هم آورده بودم. از کودکی و نوجوانی هم این امکان را داشتم که تئاتر کار کنم و دوره‌هایی را در کانادا دیدم. به ایران هم که آمدم در دوره‌های آموزشی وحید جلیلوند شرکت کردم.

وی درباره همکاری با مهدویان و بازیگر مقابلش جواد عزتی بیان کرد: هر دو خیلی حرفه‌ای هستند، معمولاً قبل از هر سکانس گپ و گفتی با مهدویان داریم. من ایده‌ها و پیشنهاد‌هایی را می‌گویم و اگر موافقت کرد در نقش پیاده می‌کنم. حضور در سریالی که اینقدر برند شده است یک ترس اولیه دارد، به ویژه که مهدویان بسیار کارگردان دقیقی است و قبل از اینکه پلان بگیرد رنگ، موسیقی، نور و … را در ذهنش سوار می‌کند.

ایمانی اضافه کرد: با جواد عزتی هم درباره هر سکانس گفت و گویی داریم مثلاً نیم ساعت قبل از نقش حرف می‌زنیم، از من می‌پرسد حسم نسبت به سکانس چیست و گفت و گویی می‌کنیم تا به یک نقطه مشترک برسیم.

وی درباره نقشش در این سریال نیز توضیح داد: حمید فرنهادزاده فرزند کارخانه داری است که به دست طلوعی کشته شده و مالک سراغش می‌آید تا او را وارد تیم خود کند. مالک با تحریک این جمله که طلوعی پدرت را کشته و باید انتقام بگیری او را جزو تیم خود می‌کند.

این بازیگر درباره سختی نقش بیان کرد: سکانس‌های سخت و چالشی داشته ام. سکانس طوفانی هم داشته ام، اما نمی‌توانم درباره برخی توضیح بدهم، چون هنوز پخش نشده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا کمتر بازخوردی نسبت به سریال در فصل جدید دیده می‌شود، بیان کرد: به نظرم بازخورد‌ها بالاست. خود من چند روز پیش بیمارستان بودم و در وضعیتی که داشتم خیلی‌ها دنبال سلفی بودند. بسیاری هم در فضای مجازی پیام می‌دهند و اکثراً هم سوالشان این است که آخرش چه می‌شود؟

ایمانی با اشاره به بازی در فیلم و سریال‌ها در این سال‌ها عنوان کرد: شروع دیده شدنم در سریال «رهایم کن» بود و بعد از آن پیشنهاد‌هایی داشتم که دنبال اتفاق خوب بودم. «زخم کاری» هم یک بار دیگر در دیده شدنم موثر بود و بعد از پخش قسمت چهارم سه پیشنهاد داشتم.

وی درباره اینکه چرا «زخم کاری» در فصل‌های بعد کمتر موفقیت داشت، توضیح داد: به نظرم به دلیل اتفاقی بود که در فصل اول شکل گرفت و مخاطب با یک چَک بزرگ در سریال مواجه شد و قصه هیجان عجیب و غریبی داشت. البته فکر می‌کنم این سریال در فصل سوم دوباره درست شده است. حتی خون و خون ریزی که در فصل دوم بود در این فصل نیست. قصه فصل سوم بیشتر روی طراحی مهره‌ها مثل یک بازی شطرنج بنا نهاده شده است.

ایمانی در پایان درباره انتقاداتی که به فصل‌های بعدی «زخم کاری» وارد شده است، گفت: من شدیداً پشت «زخم کاری» در می‌آیم و روی آن تعصب دارم. در این ژانر سریال‌هایی که می‌بینید به ندرت موفق می‌شوند. اینکه مردم علاقه به سریال‌های مافیایی و خون و خونریزی دارند عجیب است، اما به هر حال در این فضا به نظرم سریال این مدلی کم داشته ایم که موفق باشد. ضمن اینکه در همه جای دنیا سریالی که در فصل اول خیلی گرفته در فصل‌های بعد کمتر موفق شده است، چون انتظارات را بالا می‌برد. با این حال من فکر می‌کنم مخاطبی که این فصل را می‌بیند دیگر نمی‌تواند برای فصل چهارم هم صبر کند، چون کاملاً متفاوت از فصل دوم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین