کد خبر: ۹۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

باند موادفروشان جنوب تهران منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ فروش مواد مخدر در جنوب تهران خبرداد.
باند موادفروشان جنوب تهران منهدم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و رصد فعالیت متهمان متوجه شدند که این فرد اقدام به تشکیل باند قاچاق موادمخدر کرده و با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و به تهران منتقل کرده است.  

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد موادمخدر را در مخفیگاه خود دپو کرده و با بسته بندی آن، اقدام به توزیع این مواد در سطح شهر تهران کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اضافه کرد:‌ با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضائی‌ و اخذ مجوزهای لازم، تیم‌های عملیاتی  به مخفیگاه این فرد اعزام شده و رفت و آمدهای سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم را به همراه چهار همدستش در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

باباپور با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جریان بازرسی از محل چهار کیلوگرم  مخدر تریاک، ۱۰۰ گرم شیره تریاک و ۴۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: هر پنج متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. همچنین برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین