کد خبر: ۹۲۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

دردسر بزرگ برای جواد نکونام؛ زیلیکیچ پیش چشم شهریاری گل زد

وینگر اهل بوسنی گل زد، آن هم پیش چشم رئیس هیات مدیره تا دردسری تازه برای جواد نکونام ایجاد شود.
دردسر بزرگ برای جواد نکونام؛ زیلیکیچ پیش چشم شهریاری گل زد
آفتاب‌‌نیوز :

دیگر تقریباً تمام هواداران فوتبال و نه فقط استقلال، در جریان ماجرا‌های این فصل این مدعی جدی قهرمانی هستند. جواد نکونام که فصل قبل مدام از کمبود بازیکن نالید و با علی خطیر به این دلیل دعوا می‌کرد، انتظار داشت زیر نظر هلدینگ پولدار خلیج فارس مشکلی از بابت خرید خارجی نداشته باشد. اما بعد از توافق برای تمدید حضور روی نیمکت متوجه شد دو بازیکن اهل بوسنی دون اطلاع او خریداری شده‌اند!

بعد از آن را هم همه می‌دانند. طبق قانون استقلال فقط می‌تواند ۶ بازیکن خارجی در اختیار بگیرد و با توجه به خواسته‌های نکونام و حضور بازیکنان قبلی، استقلال طبق برآورد‌ها ۸ یا ۹ خارجی خواهد داشت! یامگا، سیلوا، منتظر محمد، بلانکو و ماشاریپوف از فصل قبل با تیم قرارداد دارند، دو بازیکن اهل بوسنی را باشگاه خرید و خود نکونام هم آلخو و کاکوتا را می‌خواست و هنوز می‌خواهد! کار به جایی رسید که عملاً کادر فنی با مدیریت دوباره رودر رو قرار گرفتند. عامل اصلی زیلیکیچ بود که در اردوی ترکیه به تیم ملحق شد و اخبار رسیده به تهران حاکی از آن که او به کار استقلال و نکونام نمی‌آید. از آن طرف خبر رسید شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ در استقلال برای دیدن بازی این بازیکن شخصاً به ترکیه می‌رود.

روز موعود فرا رسید و استقلال بازی دوستانه در ترکیه را برد و زیلیکیچ هم گل زد! استقلال در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر العروبه عربستان به پیروزی رسید و در این بازی رامین رضاییان، آرش رضاوند و زیلیکیچ برای استقلال گلزنی کردند، آن هم مقابل چشمان شهریاری! حالا باید دید نکونام چطور می‌تواند بازیکنی را که طبق شنیده‌ها بر خلاف خواسته او جذب شده، رد کند و جایش را به بازیکن دلخواهش بدهد! در حالت عادی مربی باید از گلزنی خرید تازه وارد خارجی خوشحال شود، اما برای نکونام این گل شادی نداشت!

او حالا دیگر نمی‌تواند براحتی سابق این بازیکن را کنار بگذارد. پیش از این تنها هزینه این نخواستن، دلاری و مالی بود، اما حالا پای آبروی فوتبالی و کارنامه مربیگری هم وسط آمده است. نکونام دیگر نمی‌تواند بگوید او بازیکن نیست! باید بگوید سلیقه من نیست و این نخواستن را گردن بگیرد و اگر نتیجه نگیرد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین