کد خبر: ۹۲۶۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

بایرن بدون کین تاتنهام را برد/ شاهزاده هفته آینده به لندن برمی‌گردد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی که مهاجم انگلیسی‌ خود را در اختیار نداشت، تاتنهام را در دیداری دوستانه شکست داد.
بایرن بدون کین تاتنهام را برد/ شاهزاده هفته آینده به لندن برمی‌گردد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های بایرن مونیخ و تاتنهام در دیداری تدارکاتی در کره‌جنوبی به مصاف هم رفتند که بایرن به برتری دو بر یک رسید.

بایرن در شرایطی با تاتنهام روبرو شد که وینست کمپانی، چند ستاره اصلی تیمش مانند هری کین، آلفونسو دیویس، دایوت اوپامکانو و کینگزلی کومان را به دلیل استراحت پایان بازی‌های ملی در اختیار نداشت. مهم‌ترین غایب این دیدار، کین بود که فرصت رویارویی با تیم سابقش را از دست داد.

بایرن مونیخ با وجود غایبان بزرگی که داشت، توانست در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک تاتنهام را شکست دهد. گابریل ویدوویچ در دقیقه ۴ و لئون گورتسکا در ۵۶ برای بایرن و پدرو پورو در دقیقه ۶۶ برای تاتنهام گلزنی کردند.

اگرچه کین دیدار دوستانه مقابل تاتنهام در کره‌جنوبی را از دست داد، اما او فرصتی دیگر برای دیدار با تیم قدیمی خود در شنبه هفته آینده (۲۰ مرداد) در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر خواهد داشت. این یک سفر به یادماندنی برای مهاجم انگلیسی در شمال لندن خواهد بود و این اولین بازگشت کین به ورزشگاه تاتنهام از زمان انتقال او به آلمان در سال ۲۰۲۳ است. او با ۲۸۰ گل در تمام رقابت‌ها به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام ترک کرد و بدون شک با استقبال گرم طرفداران اسپرز مواجه خواهد شد.

کین تابستان گذشته در یک انتقال گران‌قیمت به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. بایرن علیرغم ۳۶ گل کین که او را تبدیل به برترین گلزن بوندسلیگا کرد، تنها توانست مقام سوم را به دست آورد و ۱۸ امتیاز از بایرلورکوزن که قهرمان شد، عقب افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین