کد خبر: ۹۲۶۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

کیانو ریوز با «در انتظار گودو» در برادوی

کیانو ریوز و الکس وینتر پس از «بیل و تد»، اکنون در برادوی با «در انتظار گودو» همراه می‌شوند.
کیانو ریوز با «در انتظار گودو» در برادوی
آفتاب‌‌نیوز :

کیانو ریوز و الکس وینتر برای نمایش «در انتظار گودو» ساموئل بکت در برادوی با هم همراه می‌شوند. در این نمایش که به کارگردانی جیمی لوید ساخته می‌شود، ریوز نقش استراگون و وینتر نقش ولادیمیر را بازی خواهند کرد.

این نمایش در پاییز ۲۰۲۵ در تئاتر ATG روی صحنه می‌رود.

بازیگران «بیل و تد» در بیانیه‌ای مشترک گفتند: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با هم روی صحنه می‌رویم و با جیمی لوید بزرگ در یکی از نمایش‌های مورد علاقه‌مان کار می‌کنیم.

ریوز و وینتر سال ۱۹۸۹ با فیلم کمدی علمی-تخیلی «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد» همکاری خود را شروع کردند. آن‌ها این ماجراجویی را با «سفر وحشیانه بیل و تد» در سال ۱۹۹۱ دنبال کردند و تقریباً سه دهه بعد یک بار دیگر در سال ۲۰۲۰ در فیلم «بیل و تد: رویارویی با موسیقی» با هم همراه شدند.

ریوز که با این نمایش برای نخستین بار در برادوی روی صحنه می‌رود، یکی از ثابت‌ترین ستاره‌های سینمای هالیوود است که با مجموعه‌های «جان ویک» و فیلم‌های «ماتریکس» درخشیده است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «کنستانتین»، «آیداهوی اختصاصی خودم»، «روابط خطرناک»، «هدیه»، «بودای کوچک»، «یکی باید کوتاه بیاید» و «۴۷ رونین» اشاره کرد.

وینتر که بازیگر، نویسنده و کارگردان است، به تازگی تولید فیلم «بزرگسالی» را به پایان رسانده و در آن در کنار جاش گاد و کایا اسکودلاریو نقش اصلی را ایفا کرده است. او فیلم‌های مستندی از جمله «اثر یوتیوب»، «زاپا»، «بچه‌های شوبیز» و «اسناد پاناما» را کارگردانی کرده و در برادوی هم روی صحنه رفته که ایفای نقش جان دارلینگ در «پیتر پن» محصول سال ۱۹۷۹ و لوییس لئونونز در «پادشاه و من» از جلمه آنهاست.

از آثار لوید به عنوان کارگردان نمایشی که بار‌ها جایزه برده می‌توان به «رومئو و ژولیت»، «سانست بلوار»، «تاثیر»، «خانه عروسک»، «مرغ دریایی»، «سیرانو دو برژرک»، «خیانت» و … اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین