کد خبر: ۹۲۶۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

استقلال نباید با این شرایط لیگ را شروع کند!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که وضعیت این تیم به حدی خوب نیست که امیدوار به قهرمانی باشد.
استقلال نباید با این شرایط لیگ را شروع کند!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال فصل قبل را طی مدت زمان طولانی و هفته‌های متوالی در صدر بود، ولی در گام‌های پایانی، صدر جدول و در نهایت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا آبی پوشان در تلاش برای جبران اتفاقات تلخ لیگ بیست و سوم هستند.

جواد نکونام باتجربه‌ای که از سال گذشته به دست آورده، در تلاش است نقاط ضعف تیمش را برطرف کند و با آمادگی کامل پا به میدان مسابقات بگذارد. استقلال در روز‌های حساس فصل گذشته برای کسب امتیازات دست پری نداشت و همین موضوع باعث شد نکونام با وجود بازی‌های خوب تیمش، نتواند به جام قهرمانی برسد. صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایران ورزشی، حرف‌های خوبی درباره شرایط فعلی آبی‌پوشان دارد.

قبلاً درباره استقلال این روز‌ها با هم صحبت کردیم، پیش از این معتقد بودید این تیم نیازمند تقویت است، الان شرایط آن‌ها را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم خیلی تغییر نکرده است. همان موقع هم گفتم که باید شرایط استقلال کاملاً متفاوت باشد تا بتواند به عنوان تیم مدعی وارد مسابقات شود، اما مدعی‌ای که بتواند در روز‌های سخت به امتیاز برسد. آبی‌پوشان فصل گذشته هم مدعی بودند، ولی نتوانستند به جام برسند و این به خاطر ضعف‌های استقلال در برخی پست‌ها بود. به نظر می‌رسد شرایط این تیم در حال حاضر معمولی است و نباید با این شرایط پا به میدان مسابقات بگذارد.


* با تغییر مالکیت و هماهنگی که بین سرمربی و مالک جدید وجود دارد، استقلال احتمالاً روز‌های خوبی داشته باشد.

امیدوارم. ما استقلالی‌ها هرجا باشیم به دنبال موفقیت تیم‌مان هستیم و همان‌طور که گفتید استقلال هم نسبتاً با توجه به نقل و انتقالات گذشته و با هماهنگی که در مجموعه باشگاه به وجود آمده، متفاوت است و توانسته بازیکنان خوب و مؤثری را به خدمت بگیرد که نیازی به اسم بردن از آن‌ها نیست چرا که فکر می‌کنم باز هم به بازیکن نیاز دارد. مطمئن باشید برخی بازیکنان جذب شده، آنطور که باید حداقل در فصل اول حضورشان نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

اما برخی از بازیکنان جذب شده، جزء ستاره‌های تیمشان در فصل گذشته بوده‌اند و این برای استقلالی‌ها می‌تواند امیدوارکننده باشد.

دقیقاً همین‌طور است، اما فراموش نکنیم که بازیکنان ستاره سایر تیم‌ها با حضور در تیم‌های بزرگ مثل استقلال، معمولاً افت شدیدی دارند و کادر فنی باید به افت بازیکنان توجه داشته باشد. این افت می‌تواند حداقل هفته‌های نخست را برای آبی‌ها سخت کند. به نظرم این استقلال، فعلاً استقلال روز‌های سخت نیست و باید همچنان تقویت شود. امیدوارم با تقویت هرچه بهتر، استقلال تیم روز‌های سخت شود.

پیش‌بینی از استقلال فصل بعد می‌توانید داشته باشید؟

به طور حتم این کار خیلی سخت است، اما نکونام نشان داده اگر آرامش داشته باشد، می‌تواند نتایج خوبی با تیمش بگیرد و فعلاً این آرامش و هماهنگی در استقلال وجود دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین