کد خبر: ۹۲۶۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

رامین رضاییان فقط روی فوتبالش تمرکز کند

کاپیتان اسبق استقلال اعتقاد دارد یارگیری این تیم در نقل و انتقالات خوب بوده و هاشمی نسب هم باید در تیم بماند.
رامین رضاییان فقط روی فوتبالش تمرکز کند
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی امیرآبادی مدافع سابق استقلال درباره اوضاع این تیم در فصل نقل و انتقالات و پیش بینی از فصل پیش رو گفت:

به نظرم هلدینگ خلیج فارس خوب کار کرده و نفراتی که مدنظر جواد نکونام بوده‌اند، جذب شدند. همین که بدون حاشیه یارگیری انجام شده و ترکیب تیم درحال تکمیل شدن است، نکته مثبتی است که در نقل و انتقالات دیده می‌شود و امیدوارم در پایان فصل شادی هواداران استقلال را شاهد باشیم.

کاپیتان اسبق استقلال درخصوص حضور بازیکنان بوسنیایی هم گفت:

به هرحال این بازیکنان جذب شده‌اند، اما من شنیده‌ام قرار است نکونام تکلیف آن‌ها را مشخص کند و نفراتی که کیفیت کافی نداشته باشند، مازاد اعلام شوند. به هرحال این حق سرمربی است با هر بازیکنی که می‌خواهد کار کند و این موضوع همیشه اولویت داشته است.

امیرآبادی که نزدیک به یک دهه در جناح راست استقلال بازی می‌کرد، درخصوص جنجالی‌ترین خرید تابستان آبی‌ها که هم پست او هم محسوب می‌شود نظر جالبی دارد:

رامین رضاییان بازیکنی است که سابقه ملی زیادی دارد و در تیم‌های بزرگی بازی کرده است. او از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار دارد و قطعا می‌تواند به استقلال کمک کند، اما باید مدام این را در ذهن داشته باشد که از حواشی دوری کند. شما شاهد بودید زمانی که رضاییان به استقلال آمد، چقدر طرفداران پرسپولیس کلیپ‌های او را منتشر کردند که گفته بود از کودکی طرفدار آن تیم بوده است. پس خودش نباید به این فضا دامن بزند و فقط روی فوتبالش تمرکز کند.

مدافع سابق آبی‌ها البته اعتراف کرد در شرایط مشابه حاضر نبوده پیراهن رقیب را به تن کند:

من حتی اگر روزی قرار بود بدون تیم هم بمانم، حاضر نبودم به پرسپولیس بروم و به اصطلاح یاغی شوم. برای این ادعایم هم شاهد دارم چراکه قصه آمدنم به استقلال را باید بدانید. زمانی که قصد جدایی از سایپا را داشتم، هم استقلال و هم پرسپولیس به من پیشنهاد دادند. پیشنهاد استقلال کمی دیرتر ارسال شده بود و من هیچوقت فراموش نمی‌کنم تا ساعت ۱۱ شب درگیر ثبت قرارداد بودیم. روز آخر نقل و انتقالات هم بود و اگر به استقلال نمی‌رفتم باید بیرون می‌نشستم. آقای نظری جویباری هم شاهد همه این ماجرا‌ها هستند. با این حال من با هواداران رقیب هم ارتباط خوبی دارم و همیشه آن‌ها به من لطف داشتند.

امیرآبادی درخصوص استراتژی جواد نکونام برای فصل جدید هم نظرش را گفت:

من شاید در نظرم فوتبال تهاجمی را پیاده کنم و یک مربی، شیوه‌ای دیگر. سبک کاری جواد هم مشخص است و قطعا بهترین روش را اتخاذ می‌کند چراکه سالهاست او را می‌شناسم. تنها نکته‌ای که به نظرم باید رعایت کند، اضافه کردن یک دستیار خارجی بزرگ است و‌ای کاش این اتفاق رخ می‌داد. به نظرم به غیر از مهدی هاشمی نسب، دیگر دستیاران جواد از لحاظ سابقه بازی ملی و باشگاهی از او پایین‌تر هستند و همین شاید باعث شود او گاهی اوقات روی مشورت آن‌ها حساب نکند. در صورتی که سرمربی نیاز به کمک دارد و بعضی اوقات باید از بیرون به او نکاتی گوشزد شود.

مدافع راست زیر نقش سابق فوتبال ایران درخصوص مشخص نشدن تکلیف مهدی هاشمی نسب نیز گفت:

امیدوارم هر اتفاقی که باید رخ دهد تا آقا مهدی هم یک بار دیگر به استقلال برگردد. هاشمی نسب از لحاظ فنی و روحی وزنه بزرگی محسوب می‌شود که ارتباط خوبی با سکو‌ها داشته و می‌تواند حرف‌های آن‌ها را هم بزند. به زودی باید تکلیف او روشن شود چراکه فقدان هاشمی نسب روی نیمکت استقلال حس می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین