کد خبر: ۹۲۶۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

کریمی: در رختکن توصیه‎‌هایم را می‌گویم نه اینجا

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با حمایت از بازیکنان تازه وارد و جوان تیم تاکید کرد که باتجربه‌تر‌ها برای موفقیت آن‌ها در بازی‌های آسیایی کمک‌شان می‌کنند.
کریمی: در رختکن توصیه‎‌هایم را می‌گویم نه اینجا
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: بعد از مدت‌ها شروع رقابت‌های آسیایی است، برای بازیکنان خوشحال کننده است و فکر می‌کنم بازی جذاب باشد.

او درباره شناخت سپاهان و بازیکنانش از حریف هم گفت: همانطور که سرمربی تیم گفت، شناخت زیادی از حریف نداریم. سردار را نسبت به بقیه بازیکنان بیشتر می‌شناسیم. قدرت تیمی را در بازی آخر مقابل الهلال نشان دادیم، چند بازیکن باتجربه جدا شدند و بازیکن جوان اضافه شدند. انگیزه لازم را برای بردن بازی داریم.

کاپیتان اول سپاهان در ادامه از هواداران خواست حضور حداکثری در زمین مسابقه داشته باشند: از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم و مانند بازی با الهلال باعث دلگرمی می‌شوند. با این هواداران می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. 

او سپس در واکنش به این سوال که به عنوان کاپیتان اول تیم چه توصیه‌ای به بازیکنان دارد اینطور واکنش نشان داد: توصیه را به بازیکنان در رختکن می‌گویم. لازم نیست صحبت بین بازیکنان را رسانه‌ای کنم. بازیکنان جوان هستند، اما در سال گذشته در تیم‌های خودشان حداکثر بازی کرده و تجربه دارند. بازی آسیایی تجربه متفاوتی است، اما بازیکنانی داریم که تجریه زیادی دارند که به جوان‌تر‌ها کمک می‌کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین