کد خبر: ۹۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

مدافع چپ جدید پرسپولیس و چالش شماره پیراهن

مدافع چپ جدید پرسپولیس که قرار است طی روز‌های آینده به این تیم اضافه شود احتمالا با چالش انتخاب شماره پیراهن مواجه خواهد شد.
مدافع چپ جدید پرسپولیس و چالش شماره پیراهن
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جذب الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری-فرانسوی به نظر می‌رسد اسکواد پرسپولیس در حال تکمیل شدن است.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس قصد جذب وینگر یا مهاجم نوک خارجی را ندارد و احتمالا با به خدمت گرفتن یک مدافع چپ خارجی به نقل و انتقالات تابستانی خود خاتمه خواهد داد.

در این بین باشگاه به گزینه‌های نهایی برای جذب مدافع چپ جدید رسیده و احتمالا از بین ژولت ناگی مجارستانی و یحیی عطیه الله مراکشی یکی سرخپوش خواهد شد.

اما بحث پیوستن یک مدافع چپ خارجی در حالی مطرح است که این بازیکن در بدو ورود به پرسپولیس با چالش انتخاب شماره پیراهن مواجه خواهد شد.

در تیم فعلی پرسپولیس پیراهن شماره ۳ که معمولا به مدافعان چپ اختصاص می‌یابد در اختیار فرشاد فرجی است. حتی پیراهن شماره ۳۳ هم که عبدالکریم حسن به‌خاطر علاقه‌اش به شماره ۳ در اختیار داشت حالا به عرفان ملاپور مدافع چپ جوان و تازه وارد سرخ‌ها رسیده است.

در این شرایط و در حالی که تمام شماره‌های یک رقمی پرسپولیس پر شده، مدافع چپ جدید احتمالا باید سراغ شماره ۱۳ یا ۲۳ برود که متعلق به بازیکنی نیست، اما از آنجایی که هیچ کس سراغ عدد ۱۳ نخواهد رفت و خرافات چنین اجازه‌ای نمی‌دهد شاید بازیکن جدید سرخ‌ها شماره ۲۳ را در اختیار بگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین