کد خبر: ۹۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

ملی‌پوش سابق خرید جدید پرسپولیس را تایید کرد

مدافع چپ سابق تیم ملی می‌گوید پرسپولیس با میدان دادن به شیروانی ضرر نخواهد کرد.
ملی‌پوش سابق خرید جدید پرسپولیس را تایید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

ستار زارع مدافع اسبق تیم ملی و سرمربی فصل قبل تیم شهرراز شیراز در لیگ دسته اول در خصوص کیفیت فنی عرفان شیروانی، بازیکن جوانی که به پرسپولیس پیوسته گفت: عرفان بازیکن خوب و جوانی است که بدون شک یکی از استعداد‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید و حتما قادر است توانایی‌های خودش را نشان دهد. این بازیکن به لحاظ فنی خصوصیات فنی متفاوتی دارد. سرعتش بسیار بالاست، جسور و نترس است و در دفاع راست از قدرت ارسال سانتر‌های خوبی هم بهره می‌برد.

زارع ادامه داد: با شناختی که من از این بازیکن دارم اگر مربیان پرسپولیس به او اعتماد کنند عرفان قادر است در نیم فصل دوم به توانایی‌های فنی بازیکن دیگر در جناح راست غلبه کرده و فیکس شود.

مربی فصل قبل تیم شهر راز در پاسخ به اینکه چرا تیمی در نهایت موفق به صعود به لیگ برتر نشد در ادامه افزود: اولین فصل صعودمان در لیگ برتر را سپری می‌کردیم بنابراین نمی‌شد از چنین تیمی انتظار صعود به لیگ دسته اول را داشت، اما حتما برای سال‌های بعد تلاش بیشتری برای موفقیت و کسب رده‌های بالای جدول در لیگ دسته اول انجام خواهیم داد.

زارع در خصوص دلایل صعود نکردن تیم فجر سپاسی نیز گفت: بازیکنان و مجموعه فجر سپاسی همه تلاش‌شان را انجام دادند، اما در نهایت موفق به صعود نشدند. البته برای صعود این تیم ۶۰ میلیارد کمک شد به همین دلیل فصلی بود که باید فجر به لیگ برتر صعود می‌کرد، اما موفق به انجام این مهم نشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین