کد خبر: ۹۲۶۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج:

یک میلیون و ۱۴۲ هزار زائر راهی عتبات شدند/ مرز مهران بیشترین استقبال

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود از ابتدای ماه محرم تاکنون یک میلیون ۱۴۲ هزار زائر حسینی راهی عتبات عالیات شدند.
یک میلیون و ۱۴۲ هزار زائر راهی عتبات شدند/ مرز مهران بیشترین استقبال
آفتاب‌‌نیوز :

مهران فرشید اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۰۶ نفر برای سفر به عتبات عالیات در ایام محرم و صفر ثبت نام کرده اند.

وی گفت: از این تعداد یک میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۸ نفر پرونده خود را تکمیل و واریز وجه را انجام داده و تاریخ‌های اعزام خود را مشخص نموده اند.

وی ادامه داد: طی این مدت همچنین حدود یک میلیون نفر از طریق مرز‌های زمینی و هوایی راهی عراق شده اند که مرز مهران با خروج حدود ۷۰۰ هزار نفر پر ترددترین مرز خروجی به شمار می‌رود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت بیان داشت: از مجموع سفر‌های انجام گرفته ۵۵ هزار و ۱۳۷ از طریق مرز‌های هوایی راهی فرودگاه‌های امام علی (ع) نجف و بغداد شده اند.

فرشید با بیان اینکه به هر میزان به زمان آیین اربعین نزدیکتر می‌شویم آمار اعزام‌ها بیشتر و فشرده‌تر خواهد شد، اظهار داشت: براساس آمار موجود از مجموع اعزام‌های انجام گرفته، تهران با ۲۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر بیشترین و استان کردستان با اعزام ۳ هزار ۷۲۱ نفر از کمترین اعزام به عتبات عالیات در این ایام برخوردار بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین