کد خبر: ۹۲۷۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است

دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.
اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است
آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به افزایش نسبی دما و افزایش تابش اشعه ماوراء بنفش، کاهش کیفیت هوا به دلیل خیزش کانون‌های گردو غبار و همچنین باتوجه به مشکلات و ناترازی‌های حوزه تأمین انرژی در بخش آب و برق ستاد مدیریت بحران استان اصفهان همچون روز‌های گذشته تشکیل تشکیل شد و در این نشست مقرر شد باتوجه به شرایط موجود، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت نمایند.

رعایت بهداشت فردی، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روز‌های جاری ضروری است.

کاهش ساعت کاری مراکز دولتی استان اصفهان در روز سه شنبه ۱۶ مردادماه براساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با تصمیم دولت فعالیت مراکز دولتی در ۱۵ استان کشور در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است.

درپی افزایش شدید دمای هوا و تداوم گرما و به منظور حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در ۱۵ استان کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در تاریخ سه‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود.

همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین