کد خبر: ۹۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

عکس| خواستگاری در المپیک با ۲۳۷۸ شاخه گل رز زرد

قایقران آمریکایی پس از کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس زانو زد و از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کرد.
عکس| خواستگاری در المپیک با ۲۳۷۸ شاخه گل رز زرد
آفتاب‌‌نیوز :

جاستین بست، قایقران ۲۶ ساله آمریکایی، روز دوشنبه مقابل چند تن از ورزشکاران تیم قایقرانی ایالات متحده آمریکا و در پخش زنده تلویزیونی زانو زد و از لینی دانکن خواستگاری کرد. بست در مورد رابطه عاشقانه‌اش گفت: «او از روز اول بخشی از داستان بوده است.»

جاستین و لینی از دوران دبیرستان با هم هستند و در المپیک بعد از کسب مدال طلای جاستین در ۲۷۳۸امین روز از آشنایی‌شان در شهر عشق با حضور دوستان و خانواده و با ۲۷۳۸ شاخه گل رز زرد پیوند خود را عمیق‌تر کردند و رسما نامزد شدند.

جاستین با زانو زدن در مقابل برج ایفل گفت: «لینی اولیویا دانکن، تو عشق زندگی منی. از روز اول با من بوده‌ای. تو به طرز خیره‌کننده‌ای زیبا و باهوشی و مهربانی تو بیش از اندازه است. کسی را سراغ ندارم که دوستت نداشته باشد. این ساده‌ترین سؤال زندگی من خواهد بود. می‌خواهم بقیه عمرم را با تو بگذرانم و با هم خانواده تشکیل دهیم. لینی با من ازدواج میکنی؟»

لینی پاسخ مثبت داد و گفت این بهترین روز زندگی من است. جاستین نیز در مصاحبه با شبکه تودی گفت: «هنگام زانو زدن خیلی استرس داشتم، اگر مانیتور ضربان قلب داشتم می‌دیدیم که قلبم بالای ۱۳۰ بار در هر دقیقه می‌تپد.» و اضافه کرد: «من طلا و دختر رویایی‌ام را به دست آوردم و او به الماس رسید.»

جاستین و لینی تنها زوج‌هایی نبودند که در المپیک پاریس ازدواج کردند. لیو یوچن بازیکن بدمینتون چینی نیز از هم‌تیمی‌اش هوانگ یاکیونگ خواستگاری کرد، پابلو سیمونت بازیکن هندبال مردان آرژانتین نیز از ماریا کامپوی که عضو تیم هاکی زنان این کشور است در دهکده المپیک درخواست ازدواج کرد.

عکس| خواستگاری در المپیک با ۲۳۷۸ شاخه گل رز زرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین