کد خبر: ۹۲۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

رسوایی یک رقابت تدارکاتی عجیب

بیانیه باشگاه بیکوز اسپور ترکیه در خصوص تکذیب برگزاری دیدار تدارکاتی با پرسپولیس رسوایی عجیبی را برای این باشگاه به همراه آورد.
رسوایی یک رقابت تدارکاتی عجیب
آفتاب‌‌نیوز :

خبر تکذیبیه باشگاه بیکوز اسپور ترکیه بر رقابت تدارکاتی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس، هواداران را در شوک فرو برد. اتفاقی عجیب و بی‌سابقه در فوتبال کشور که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مخابره سریع اخبار، غیرممکن به نظر می‌رسد، اما باشگاه پرسپولیس با سوءمدیریت خود این مأموریت غیرممکن را با موفقیت به اتمام رساند. در اطلاعیه باشگاه پس از این رسوایی بزرگ آمده که هماهنگ‌کننده این اردوی تدارکاتی، به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده که حریف آن‌ها، بیکوز اسپور ترکیه است و رسانه رسمی باشگاه هم به همین دلیل حریف را بیکوز اسپور معرفی کرده است. سوال اصلی این‌جاست که آیا باشگاه پرسپولیس و کادر فنی برای هماهنگی این رقابت تدارکاتی، از مسئول برگزاری اردو مدرکی در خصوص هویت تیم رقیب خواسته‌اند یا هر چیزی را به راحتی باور می‌کنند؟ چطور اعضای باشگاه در ترکیه هیچ نظارتی روی حریفان تدارکاتی ندارند و صرفاً حضور ۱۱ بازیکن خارجی، برای برپایی یک مسابقه تدارکاتی کافیست؟

آنطور که مشخص است، گویا حریف پرسپولیس یکی از تیم‌های محلی ترکیه بوده که توسط چند ایجنت ساپورت می‌شود و با تست گرفتن از بازیکنان آفریقایی و ترانسفر آن‌ها به تیم‌های خارجی و ترکیه‌ای درآمدزایی می‌کند. درعکس‌هایی که از این بازی منتشر شده و پست صفحه رسمی آکادمی جی‌کی، مشخص است که اکثر بازیکنان این تیم آفریقایی‌تبار هستند و به عنوان مهاجر در ترکیه حضور دارند. آیا این سوال برای یکی از اعضای پرسپولیس پیش نیامد که چطور تیمی در دسته دوم فوتبال ترکیه، حتی یک بازیکن بومی ندارد و همه اعضای آن خارجی هستند؟ آیا مسئولان روابط عمومی باشگاه، نباید به این موضوع شک می‌کردند و پیش از انتشار خبر رقابت با بیکوز اسپور در فضای مجازی، صحت ادعای برگزارکننده اردو را جویا می‌شدند. نکته دیگر اینکه اگر مسئولان برگزاری اردو وظیفه برپایی بازی تدارکاتی را برعهده دارد، پس وظیفه معاونت ورزشی باشگاه در این خصوص چیست؟

جالب اینکه گفته می‌شود آکادمی جی‌کی، پیش از این مقابل سپاهان هم رقابتی تدارکاتی را برگزار کرده و حتی این موضوع هم نتوانسته به اعضای پرسپولیس برای پیدا کردن حقیقت ماجرا کمک کند. در نهایت، ماجرای مسابقه دوستانه با حریف قلابی در ترکیه، یکی از رسوایی‌های بزرگ سال‌های اخیر باشگاه محسوب می‌شود و تمسخر تیم قهرمان ایران در حساب رسمی تیمی از سطح دوم فوتبال ترکیه، نتیجه سوءمدیریت و عدم آگاهی از وظایف در باشگاه پرسپولیس است.

منبع: ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین