کد خبر: ۹۲۷۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲

باقری: به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع می‌دهیم

سرپرست وزارت امور خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع خود، در عمل با عامل ناامنی و بی‌ثباتی منطقه مقابله خواهد کرد.
باقری: به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

علی باقری سه شنبه شب ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر با وی، در خصوص تبعات اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در این خصوص رایزنی و گفتگو کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در جده پیرامون بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه و نیز نقض امنیت وحاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضو سازمان همکاری اسلامی توسط رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد نشست سازمان همکاری اسلامی برای جهان اسلام و موضوع فلسطین مفید و موثر بوده و بتواند با سازوکار‌های تهدیدی و تنبیهی، از وحشی‌گری نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

باقری به رویکرد آمریکا و دولت‌های اروپایی در عدم محکومیت اقدام تروریستی رژِیم صهیونیستی در شهادت آقای هنیه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با پاسخ قاطع خود، در عمل با عامل ناامنی و بی‌ثباتی منطقه مقابله خواهد کرد.

بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر نیز ضمن اشاره به اقدامات تنش‌زای رژیم اشغالگر قدس در منطقه و عدم به نتیجه رسیدن آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی خاطر نشان کرد: مصر به همه طرف‌های اروپایی و آمریکا در قبال اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی هشدار داده و امیدوار است تنش‌ها در منطقه کاهش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین