کد خبر: ۹۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
خطر جنگ در خاورمیانه در پی تشدید تنش بین ایران و اسرائیل

وزیر خارجه آمریکا: مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم؛ به آن‌ها گفتیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا تصریخ کرد: ما مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم و به آن‌ها اطلاع دادیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد.
وزیر خارجه آمریکا: مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم؛ به آن‌ها گفتیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما همچنان به شدت برای آرام کردن تنش‌ها در خاورمیانه و جلوگیری از تشدید درگیری کار می‌کنیم.

بلینکن تاکید کرد که ما دیپلماسی فشرده‌ای را با متحدان و شرکای خود آغاز کرده ایم و این پیام را به ایران و اسرائیل منتقل کرده ایم.

وزیر امور خارجه آمریکا اضافه کرد: ما مستقیماً با ایران و اسرائیل ارتباط برقرار کردیم و به آن‌ها اطلاع دادیم که هیچکس نباید تنش‌ها را در خاورمیانه افزایش دهد.

بلینکن افزود: همه در منطقه باید درک کنند که حملات بیشتر فقط منجر به تداوم درگیری، بی‌ثباتی و ناامنی برای همه می‌شود.

بلینکن در عین حال گفت: ما از اسرائیل در برابر حملات گروه‌های تروریستی دفاع خواهیم کرد، همانطور که از نیرو‌های خود دفاع می‌کنیم.

او ادامه داد: حملات بیشتر خطر پیامد‌های جدی را که هیچکس قادر به پیش بینی یا کنترل آن‌ها نیست، افزایش می‌دهد.

بلینکن همچنین اظهار داشت: مذاکرات درباره گروگان‌ها در غزه به مرحله آخر رسیده و طرف‌ها باید هر چه زودتر توافق را نهایی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین