کد خبر: ۹۲۷۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

عکس| ۱۳ ورزشگاه آماده لیگ برتر شدند

امروز جلسه مهمی در مورد استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور برگزار شد.
عکس| ۱۳ ورزشگاه آماده لیگ برتر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست و چهارم، امروز فدراسیون فوتبال میزبان جلسه کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور بود که با حضور مهدی تاج، حیدر بهاروند، امیرحسین روشنک، داوود رفعتی و سایر مسئولان مرتبط به انجام رسید.

این در حالی است که در ابتدای این نشست، ۱۳ ورزشگاهی که امکان میزبانی از لیگ برتر را دارند، مورد بررسی قرار گرفت که البته نکته جالب، غیبت حتی یک ورزشگاه از پایتخت در این لیست بود.

از بین این استادیوم‌ها، حضور ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، شماره ۲ رفسنجان، امام رضا مشهد، شهدای مس کرمان، تختی آبادان و ثامن مشهد نیز جالب توجه است، چرا که آن‌ها عملا تیمی برای میزبانی ندارند.

بنابراین تنها ۶ ورزشگاه متعلق به تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در شروع فصل بیست و چهارم میزبان باشند: شهید سلیمانی سیرجان، امام خمینی اراک، نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز، تختی خرم آباد و فولاد آرنا خوزستان.

در بین این ورزشگاه‌ها حضور نقش جهان که از چمن بسیار بی‌کیفیتی برخوردار است، توجهات را به خود جلب می‌کند. همچنین گزارش‌ها از ورزشگاه یادگار امام حاکی از آن است که حتی فاز اول گیت الکترونیکی آن تکمیل نشده است.

عکس| ۱۳ ورزشگاه آماده لیگ برتر شدند

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین