کد خبر: ۹۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

رضایی: چیزی از ورزشکاران دیگر کم نداریم

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: اگر در المپیک مدال می‌خواهیم باید به ورزشکاران اجازه دهیم در کمپ‌های حرفه‌ای با ورزشکاران دیگر با ابر قدرت‌ها تمرین کنند و این نیاز به زمان دارد.
رضایی: چیزی از ورزشکاران دیگر کم نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدنبی رضایی که به رغم تلاشی قابل توجه از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات کانوی تک‌نفره ۱۰۰۰ متر المپیک پاریس بازماند اظهار داشت: در قایقرانی مدت زیادی طول می‌کشد تا به رکورد مطلوب برسی. ما از سنین پایه شروع می‌کنیم تا از سن ۲۵ سالگی به بعد که به رکورد‌های مورد نظر برسیم.

ملی‌پوش کانوی ایران ادامه داد: من قبل از بازی‌های آسیایی رکورد‌های خوبی نداشتم تا بعد از بازی‌های آسیایی که زمان کمی داشتم برای تمرینات با آقای پورعزیز کار کردم تا در عرض ۴ ماه توانستم از چهارمی آسیا به نفر اول سهمیه المپیک آسیا برسم و طلا بگیرم. بعد از آن هم یکی دو ماه بیشتر برای المپیک فرصت نداشتم.

رضایی در ادامه افزود: اگر در المپیک مدال می‌خواهیم باید ورزشکاران سطح بالا را جدا کنیم؛ ۲ یا ۳ سال از بازی‌های آسیایی، لیگ و هر رقابت دیگری جدا کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم؛ بگذاریم در کمپ‌های حرفه‌ای با ورزشکاران دیگر با ابر قدرت‌ها تمرین کنند و این نیاز به زمان دارد، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد و روی ما کار شود. به هر صورت ما چیزی از ورزشکاران دیگر کم نداریم. امیدوارم در المپیک بعدی مدال کسب کنم.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین