کد خبر: ۹۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۶:۴۶
پس مرام وزشکاری کجار رفت؟

پليس در تعقيب يكي از قويترين مردان ايران

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش برخی سایت های اینترنتی داخلی وي كه «ج.ا» نام دارد با همدستي دو جوان ديگر كه از ورزشكاران رشته بدنسازي هستند وارد خانه سه دختر جوان شده بودند و پس از بستن دست و پاي دختران اموال با ارزش آنها را سرقت كرده بودند.

20 ارديبهشت ماه امسال سه دختر جوان با مراجعه به پليس از سرقت اموال خود از سوي سه پسر جوان خبر دادند.دختران جوان در شكايت خود اظهار داشتند در شب گذشته در خانه خود در آرياشهر بوديم كه زنگ در به صدا درآمد. وقتي در را باز كرديم سه پسر جوان قوي هيكل به زور وارد خانه شدند. آنها تهديد كردند ،اگر سر و صدا كنيم ما را مي كشند. يكي از مهاجمان با طناب دست و پاي ما را بست و دو نفر ديگر شروع به جمع كردن وسايل با ارزش خانه كردند.

آنها ادامه دادند سارقان ناشناس سپس به سراغ ما آمدند و طلاهايمان را نيز سرقت كردند. متهمان پس از سرقت از خانه سه دختر جوان كه در آن خانه زندگي مي كردند اقدام به آزار جنسي دختران كردند.

با شكايت اين سه دختر تحقيقات براي دستگيري سارقان آغاز شد ولي هيچ ردي از آنها وجود نداشت تا اينكه 17 مردادماه يكي از شاكيان در حالي كه يك ساك ورزشي در دست داشت دوباره به مأموران مراجعه كرد و گفت:‌امروز در خيابان ستارخان منتظر ماشين بودم كه يكي از سارقان را ديدم .براي دستگيري او شروع به داد و فرياد كرد كه جوان مهاجم با رها كردن ساك ورزشي خود از آنجا فرار كرد.

مأموران سپس به بررسي ساك ورزشي دست زدند و داخل آن يك كارت شناسايي كه متعلق به متهم بود پيدا كردند. متهم مهران نام داشت و عضو يك باشگاه بدنسازي در ستارخان بود.

با بدست آمدن اين سرنخ مأموران باشگاه ورزشي رازير نظر گرفتند و روز چهارشنبه موفق شدند او را هنگام ورود به باشگاه دستگير كنند.

مهران پس از دستگيري در بازجويي ها به سرقت اموال دختر جوان اعتراف كرد و گفت:‌ يكي از دوستانم آدرس خانه دختران جوان را به من داده بود او ادعا كرده بود آنجا خانه فساد است. موضوع را با دو تن از دوستانم به نام هاي «م.ر» و «ح.ا» در ميان گذاشتم وآنها قبول كردند در سرقت از آنجا به من كمك كنند. روز حادثه پس از ورود به خانه سه دختر جوان دست و پاي آنها را بستيم و پول و طلاهايشان را سرقت كرديم.

متهم در ادامه اتهام آزار و اذيت جنسي دختران جوان را رد كرد. با مشخص شدن هويت سارقان مأموران تحقيقات خود را براي دستگيري دو سارق ديگر آغاز كرده و در بررسي هاي خود متوجه شدند يكي از متهمان به نام «ح.ا» جز شركت كنندگان مسابقات قوي ترين مردان ايران بود.

هم اكنون با شناسايي پاتوق هاي دو سارق فراري تجسس هاي مأموران براي دستگيري آنها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین