کد خبر: ۹۲۷۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰

وحیدی: تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه صورت می‌گیرد

وزیر کشور گفت: طبق توافق به‌عمل‌آمده، تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه و اتباع خارجی غیرمقیم از مرز چزابه انجام خواهد شد.
وحیدی: تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه صورت می‌گیرد
آفتاب‌‌نیوز :

 احمد وحیدی وزیر کشور پنجشنبه‌شب در ستاد اربعین استان خوزستان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های متولی در ایام اربعین، باید در حالت آماده‌باش باشند و نسبت به تسهیل در تردد زائران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از زحمات همه کارگروه‌ها به‌ویژه نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و دیگر دستگاه‌ها متولی در تسهیل امور در اربعین تشکر می‌کنم و امیدوارم با جدیت به کار خود ادامه دهند.

وحیدی بیان کرد: برگزاری مراسم اربعین امسال باید نسبت به سال قبل باشکوه‌تر باشد لذا اگر کار‌های مهمی روی زمین‌مانده باید در زمان باقیمانده، به نحو خوبی اجرا شود.

وزیر کشور با بیان اینکه کار برای دستگاه امام حسین (ع) با دل‌وجان انجام می‌شود گفت: هر آنچه که به نفع زائران است باید انجام شود و کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست البته نباید اصراف شود.

وی افزود: از شهرداری اهواز انتظار داریم به‌عنوان پشتوانه عمومی استانداری، در مرز چذابه فعالیت چشمگیری داشته باشد همچنین در بحث حمل‌ونقل اتباع خارجی از فرودگاه تا مرز، اقدامات لازم را انجام دهد تا اتباع در فرودگاه اهواز جمع نشوند.

وحیدی گفت: شهرداری اهواز از طریق ۵۰ دستگاه ون کار انتقال اتباع خارجی به مرز چذابه را انجام خواهد داد.

وی تأکید کرد: همچنین کارت تردد مابقی موکب داران باید هر چه سریع‌تر صادر شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای تردد زائران در تمام مرز‌های کشور صورت‌گرفته همچنین طرف عراقی ما در مرز‌ها همکاری لازم را با ما دارند که جا دارد از همگی آن‌ها تشکر کنیم.

وزیر کشور گفت: طبق توافق به‌عمل‌آمده، تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه و اتباع خارجی غیرمقیم از مرز چزابه انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین