کد خبر: ۹۲۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

متلاشی شدن شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم شناسایی و دستگیری شدند.
متلاشی شدن شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم
آفتاب‌‌نیوز :

بهنام جعفری زاده، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) بلافاصله مأمورین انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تأیید و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

جعفری زاده، با بیان اینکه هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی و دستور بازداشت آنان صادر شده است، افزود: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب‌های متهمین پرونده مسدود شده است و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

دادستان بم گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در استان‌های مختلف کشور شهر‌های های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف نموده است

وی تصریح کرد: طلا فروشی‌ها و مسئولان خرید و فروش سکه‌های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع منسوجات را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتماً از آن‌ها دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین