کد خبر: ۹۲۷۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

بوگدانوف: مسکو در حال مذاکره با تهران و دیگر طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش است

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و آفریقا امروز تصریح کرد که کشورش در حال مذاکره با تهران و دیگر طرف‌ها در منطقه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در غرب آسیا است.
بوگدانوف: مسکو در حال مذاکره با تهران و دیگر طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش است
آفتاب‌‌نیوز :

میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و آفریقا و معاون وزیر امور خارجه این کشور امروز جمعه به خبرنگاران گفت که مسکو در حال مذاکره با تهران و دیگر طرف‌ها در منطقه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در غرب آسیا است.

به گزارش خبرگزاری تاس، بوگدانوف که همچنین فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و کشور‌های آفریقایی است، در این خصوص اضافه کرد: خب، البته، ما در آنجا با همه در ارتباط هستیم.

به گفته این دیپلمات ارشد روسی، مسکو برای کاهش تنش در غرب آسیا پس از شهادت اسماعیل هنیه تلاش کرده و از همه بازیگران منطقه‌ای می‌خواهد تا خویشتن داری کنند.

بوگدانوف گفت: ما از همه می‌خواهیم تا از تشدید اوضاع و تبدیل شدن به فاجعه برای همه بازیگران منطقه خودداری کنند؛ و البته باید راه‌های سیاسی برای برون رفت از مشکلات موجود پیدا شود.

گفتنی است که در ساعات ابتدایی چهارشنبه هفته پیش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

به دنبال قوع این حادثه، ایران اعلام کرد که انتقام خون این شهید را از اشغالگران صهیونیست خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین