کد خبر: ۹۲۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده

در یک هفته اخیر بر اثر شدت گرما ۷۴ مورد حادثه گزارش شد از جمله ترکیدگی و نشت آب، قطع برق، آتش‌سوزی در تابلوها، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق که عوامل شرکت‌های توزیع آب و فاضلاب و برق نسبت به بازسازی و اصلاح آن اقدام کردند.
پیش بینی هوای اصفهان در هفته آینده
آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه‌فروش از کاهش تدریجی دما از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان دما در هفته آینده بین ۲ تا ۳ درجه نسبت به وضعیت نرمال افزایش خواهد یافت این در حالی است که در هفته گذشته دما بین ۴ تا ۵ درجه نسبت به وضعیت نرمال گزارش شد.

وی افزود: در همین راستا فعالیت ادارات در روز‌های سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته محدود شد و بر همین اساس توانستیم ۲۳۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ماندگاری توده هوای گرم در جو استان از روز دوشنبه هفته گذشته تاکنون ۶۷ نفر به دلیل عوارض گرمازدگی و آفتاب‌سوختگی به مراکز درمانی و فوریتی مراجعه و خدمات امدادی، درمانی و اورژانسی دریافت کردند. علاوه بر این ۱۸ خوردو در جاده‌های شهری و روستایی استان به دلیل افزایش دما دچار نقص فنی، جوش آورردن و ترکیدگی لاستیک شده بودند که عوامل امدادی به آن‌ها خدمت‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در یک هفته اخیر بر اثر شدت گرما ۷۴ مورد حادثه گزارش شد از جمله ترکیدگی و نشت آب، قطع برق، آتش‌سوزی در تابلوها، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق که عوامل شرکت‌های توزیع آب و فاضلاب و برق نسبت به بازسازی و اصلاح آن اقدام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین