کد خبر: ۹۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

مانی حقیقی و امیر مهدی ژوله با یک جادوگر ملاقات کردند

سینما در هفته گذشته و با اکران ۲۱ فیلم سینمایی بیش از ۷۰۷ هزار مخاطب را به سینما آورد که این میزان از مخاطب فروش ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را برای سینما به همراه داشت.
مانی حقیقی و امیر مهدی ژوله با یک جادوگر ملاقات کردند
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز یک هفته باقی مانده تا وضعیت فروش گیشه سینما در مرداد را بررسی کنیم، اما از شواهد این‌گونه بر می‌آید که سینمای ایران از ابتدای مرداد فعالیت خود را نسبتا پر قدرت آغاز کرد، سینمایی که در ماه تیر به واسطه تعطیلی‌های متعدد و با اکران ۲۰ فیلم فروش و توقف پنج روزه اکران فیلم‌های کمدی، نتوانسته بود مانند ماه‌های گذشته رکورد شکنی‌های زیادی انجام دهد.

گیشه سینما از یکم تا نوزدهم مرداد در مجموع با یک میلیون و ۸۰۰ هزار مخاطب ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش را تجربه کرد که نسبت به ماه تیر رشد چشمگیری به شمار می‌آید.

در هفته گذشته دو فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا اکران شدند. 

فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» که در سال ۱۳۹۸ تولید شده است، ۴۸ ساعت پیش برای اولین‌بار اکران شد و در این مدت زمان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش را با ۲۲ هزار مخاطب تجربه کرد. داستان فیلم «ملاقات با جادوگر» درباره مردی به نام جناب سرهنگ است که در زندگی خود با مشکلات فراوانی روبروست. او در یکی از روز‌های سخت زندگی‌اش، با شخصی به نام جادوگر آشنا می‌شود. جادوگر ادعا می‌کند که می‌تواند مشکلات جناب سرهنگ را حل کند، اما شرط‌هایی عجیب و غیرمعمولی برای این کار دارد. این آشنایی و اتفاقات پس از آن، زندگی جناب سرهنگ را به شکلی طنزآمیز و گاهی عجیب تغییر می‌دهد.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» داستان بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند. این فیلم از زمان اکران یعنی در ۴۸ ساعت گذشته تا کنون با ۷ هزار مخاطب ۴۸۰ میلیون تومان را برای گیشه خود ثبت کرده است. 

همچنین دهم مرداد فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در سینما‌ها اکران شد، این فیلم در هفته گذشته با ۱۱ هزار مخاطب ۶۶۰ میلیون فروش را تجربه کرد.

این فیلم داستان خانواده پنج نفری مصیب چرخیده (محسن تنابنده) در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند را روایت می‌کند که دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری‌اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آن‌ها درمی‌گیرد و در اوج تلاش خیری (فاطمه معتمدآریا) مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن‌ها را غافلگیر می‌کند و …

در ادامه این گزارش آخرین آمار فروش فیلم‌ها و تعداد تماشاگران را بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما را مشاهده می‌کنید.

«پول پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی با ۲۵۳ هزار نفر تماشاگر و ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش صدر نشین گیشه هفته گذشته است.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی با ۲۱۷ هزار تماشاگر و ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داد.

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی هم در جایگاه سوم گیشه قرار گرفت. این فیلم ۸۷ هزار نفر تماشاگر و ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشت.

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان در جایگاه چهارم گیشه قرار گرفتم. این فیلم ۲۲ هزار مخاطب و یک میلیاد و ۷۰۰ میلیون فروش را تجربه کرد. 

«یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دومار و پدرام پورامیری با ۲۶ هزار مخاطب و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در جایگاه پنجم گیشه قرار دارد و نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری در فروش و جایگاه این فیلم در جدول گیشه رخ نداده است.

«ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری و با ۲۱ هزار و ۵۰۰ مخاطب و فروش حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در جایگاه ششم گیشه نشسته است. از هفته گذشته تا کنون این فیلم از جایگاه چهارم به جایگاه ششم رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین