کد خبر: ۹۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

ضربه بزرگ خواهرخوانده استقلال به پرسپولیسی‌ها!

پیوستن یحیی عطیه‌الله به الاهلی مصر به معنای ناکامی پرسپولیس در جذب یک مدافع چپ جهانی بود.
ضربه بزرگ خواهرخوانده استقلال به پرسپولیسی‌ها!
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که رضا درویش رسما از نهایی شدن انتقال یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس خبر داده بود، این مدافع چپ در چرخشی عجیب با قراردادی قرضی به الاهلی، بزرگترین باشگاه مصر پیوست. باشگاه سوچی روسیه ابتدا قرارداد این مدافع مراکشی را سه فصل تمدید کرد و دست آخر او را به صورت قرضی به الاهلی فرستاد. پرسپولیسی‌ها از کارشکنی باشگاه روسی خبر می‌دهند و لازم است یادآوری کنیم شاید سوچی به نفع رقیب همیشگی قرمز‌ها عمل کرده تا خواهرخواندگی‌اش را ثابت کند!

آبان ماه سال گذشته و زمان مدیریت علی خطیر در استقلال، دو باشگاه استقلال و سوچی توافق‌نامه‌ای امضا کردند که بر اساس آن این امکان را خواهند داشت بازیکنان جوانشان را به صورت قرضی و قطعی مبادله کنند. همچنین آن‌ها را با حق خرید به خدمت بگیرند تا در صورت فروش بعدی به باشگاه‌های ثالث هم، هر دو باشگاه سود ببرند. در این تفاهم که تا سال ۲۰۲۶ پابرجا خواهد بود، بازی‌های دوستانه هم گنجانده شده بود، اما با رفتن خطیر دیگر خبری از همکاری دو باشگاه به گوش نرسید.

شاید کاری که سوچی سر انتقال عطیه‌الله ملی پوش با پرسپولیس انجام داد، برای هواداران استقلال ارزشی برابر با مفاد تفاهم نامه باشگاه مورد علاقه‌شان با باشگاه روسیه‌ای دارد و آن‌ها می‌توانند بابت این موضوع از خواهرخوانده‌شان تشکر کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین