کد خبر: ۹۲۸۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

تکذیب تجاوز ۲۵ مرد افغانستانی به دختران ایرانی در قزوین

خبری تحت عنوان "تجاوز وحشیانه ۲۵ مرد افغانستانی به دختران ایرانی در قزوین" که با منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر شده، کاملا جعلی و کذب بوده و در انتشار این خبر جعلی با یک اقدام غیرحرفه‌ای از عنوان و نشان ایرنا به صورتی کاملا غیرقانونی سواستفاده شده است.
تکذیب تجاوز ۲۵ مرد افغانستانی به دختران ایرانی در قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ایرنا نوشت: خبر جعلی با نشان و علامت خبرگزاری جمهوری اسلامی تحت عنوان "تجاوز وحشیانه ۲۵ مرد افغانستانی به دختران ایرانی در قزوین" کذب بوده و یک سوء استفاده و شیطنت از سوی رسانه‌های بیگانه محسوب می‌شود.

بررسی خبرنگار ایرنا مرکز قزوین نشان می‌دهد که این خبر از سوی کانال‌ها و گروه‌های ناشناس و وابسته به کشور‌های خارجی در فضای مجازی منتشر شده و جاعلین خبر در صدد بر هم زدن امنیت روانی جامعه و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی هستند.

با یک بررسی ساده در تارنمای جهانی می‌توان به دروغ این مطلب پی برد، چراکه همین اتفاق مخرب در سال ۹۷ برای استان یزد رخ داد و رسانه‌های داخلی ضمن تکذیب به اصل ماجرا پرداختنند که متعلق به سال ۹۳ بود.

لازم به گفتن است که معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز این خبر را از اساس دروغ و شایعه می‌داند و تاکنون چنین اتفاقی در دایره حوزه استحفاظی استان رخ نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین