کد خبر: ۹۲۸۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

پیام نابغه ۲۰ ساله وزنه‌برداری جهان به کودکان سراسر جهان

نابغه وزنه‌برداری جهان پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس صحبتی خطاب به کودکان سراسر جهان داشت.
پیام نابغه ۲۰ ساله وزنه‌برداری جهان به کودکان سراسر جهان
آفتاب‌‌نیوز :

کارلوس ناسار وزنه‌بردار ۲۰ ساله بلغارستان در رقابت دسته ۸۹ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال طلا گرفت و رکورد جهان و المپیک را شکست.

ناسار پس از موفقیت خود در وزنه‌برداری گفت: من به تنهایی نماد آینده و تصویری جدید برای وزنه‌برداری نیستم، غیر از من افراد دیگری هستند که می‌توانند این کار را انجام دهند، اما خوشحالم که این رشته را ترویج می‌دهم. المپیک برای من یک رویداد بزرگ است و به گونه‌ای است که انگار در فضا و در سیاره دیگر مانند مریخ هستم.

ناسار در مورد اینکه در زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها ۱۵ سال داشت، تاکید کرد: من خیلی جوان هستم، اما برای پیروزی آماده بودم. درست بعد از المپیک توکیو نتیجه بهتری نسبت به قهرمان المپیک توکیو گرفتم.

نابغه وزنه‌برداری بلغارستان در مورد خالکوبی روی بازویش که نوشته شده "تو باختی" گفت: این برای مخالفانم است، نه برای من.

او سال گذشته درگیر یک اتفاق عجیب شد و روشویی خانه بر روی پایش افتاد و در اثر این اتفاق تحت عمل جراحی قرار گرفت. پزشکان اعلام کرده بودند که او شش ماه از میادین دور است، اما ناسار خودش را به مسابقات انتخابی المپیک رساند و سهمیه المپیک را گرفت.

قهرمان المپیک پاریس در مورد آن اتفاق گفت: خیلی سخت بود، چون یک ماه نمی‌توانستم حرکت کنم. هنوز می‌توانستم رویا داشته باشم و باور داشتم که در بازی‌های المپیک قهرمان خواهم شد. پیام من به کودکان سراسر جهان این است که رویا‌های خود را دنبال کنید، زیرا شما می‌توانید آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین