کد خبر: ۹۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

کیت بلانشت: به جای دستمزد برای «ارباب حلقه‌ها» به من ساندویچ دادند

کیت بلانشت یکی از مشهورترین بازیگران سینما که در فهرست کسانی است که بالاترین دستمزد را برای بازی در فیلم‌ها دریافت می‌کند می‌گوید برای بازی در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها به جای دستمزد فقط ساندویچ گرفته است. کیت بلانشت در برنامه تلویزیونی اندی کوهن که از او پرسید آیا برای مجموعه فیلم‌های پرفروش «ارباب حلقه‌ها» بیشترین دستمزد را گرفته، پاسخ داد: «شوخی می‌کنی؟ من برای آن فیلم‌ها فقط ساندویچ مجانی سر صحنه فیلمبرداری گرفتم.»
کیت بلانشت: به جای دستمزد برای «ارباب حلقه‌ها» به من ساندویچ دادند
آفتاب‌‌نیوز :

کیت بلانشت یکی از مشهورترین بازیگران سینما که در فهرست کسانی است که بالاترین دستمزد را برای بازی در فیلم‌ها دریافت می‌کند می‌گوید برای بازی در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها به جای دستمزد فقط ساندویچ گرفته است.
 
به گزارش «هالیوود ریپورتر»، کیت بلانشت در برنامه تلویزیونی اندی کوهن که از او پرسید آیا برای مجموعه فیلم‌های پرفروش «ارباب حلقه‌ها» بیشترین دستمزد را گرفته، پاسخ داد: «شوخی می‌کنی؟ من برای آن فیلم‌ها فقط ساندویچ مجانی سر صحنه فیلمبرداری گرفتم.»
 
در حالی که مجری برنامه از پاسخ بلانشت متعجب شده بود باردیگر پرسید آیا واقعا برای این فیلم‌ها دستمزدی نگرفته است و بلانشت به شوخی گفت نه فقط ساندویچ رایگان دستمزد من بود. البته این پاسخ بلانشت مزاح با مجری بود، ولی او بلافاصله گفت: «آنطور که شما فکر می‌کنید بازیگران زن دستمزد بالایی ندارند».
 
تفاوت بین دستمزد بازیگران مشهور زن و مرد در هالیوود موضوعی بوده است که مدت‌ها است موضوع بحث است، اما در سال‌های اخیر برخی از بازیگران زن دستمزد بیشتری از مردان گرفته‌اند. پیش از این نیز برخی از بازیگران «ارباب حلقه‌ها» گفته بودند دستمزد‌های بسیار کمی برای بازی در این فیلم‌های پرفروش دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد دستمزد بلانشت که برنده ده‌ها جایزه مهم سینمایی از جمله اسکار است نیز در مقایسه با دستمزد معمول او «ناچیز» بوده است.
 
سه گانه «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون براساس داستان مشهور جی آر آر تالکین نویسنده انگلیسی ساخته شده است و بلانشت در نقش گالادریل ظاهر شده است، فروش هر سه فیلم در مجموع نزدیک به سه میلیارد دلار بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین