کد خبر: ۹۲۸۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

آرین سلیمی همه را دق داد تا طلا گرفت!

جوان کرمانشاهی همه ما را دق داد، اما بالاخره طلا گرفت!
آرین سلیمی همه را دق داد تا طلا گرفت!
آفتاب‌‌نیوز :

مدال طلای آرین سلیمی خیلی به دل همه چسبید. یک جوان دهه هشتادی در سنگین وزن تکواندو کاری کرد کارستان، جوانی که تجربه المپیک و رقابت در سطح اول دنیا را نداشت، اما به جایش تا دلتان بخواهد شجاعت داشت و لیاقت...

همه قهرمانان بزرگ جهان رودرروی او قرار گرفتند. در هر چهار مسابقه تا کسب مدال طلا وقت اول را به حریفان باخت تا مجبور شود در سه تایم از هر مرحله عبور کند!

با توجه به فاصله کم بین مسابقات این یعنی صرف انرژی بیشتر و مهران برخورداری شب قبل در منفی ۸۰ کیلوگرم دقیقاً به همین دلیل مدال طلا را با نقره عوض کرد.

مهران که شایسته طلا بود، همه تلاشش را کرد، اما بدنش دیگر جواب نداد. آرین از تجربه او درس نگرفت، اما چه باک که حق هر جوان تجربه کردن است.

آرین کمبود تجربه را با انرژی جوانی جبران کرد. همه را تا آستانه سکته برد، اما بالاخره طلایش را گرفت و پس از آن کار زیبایی کرد که ارزشش کمتر از مدال طلا نبود. آرین از همان دور اول و حریف ازبکستانی بعد هر مسابقه دست رقیب را هم همراه خود بالا برد...

او به مصداق واقعی جمله هم مدال طلا را برد و هم جام اخلاق را و از همه مهمتر اینکه هنوز در ابتدای دهه سوم زندگی قرار دارد و می‌تواند تا سال‌ها برای کشورمان افتخار بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین