کد خبر: ۹۲۸۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
با حکم .

ابوالفضل کیانی رئیس دفتر عارف شد

معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی «ابوالفضل کیانی بختیاری» را به عنوان رئیس دفتر خود منصوب کرد.
ابوالفضل کیانی رئیس دفتر عارف شد
آفتاب‌‌نیوز :

با صدور حکمی از سوی محمدرضا عارف، «ابوالفضل کیانی بختیاری» به عنوان رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

در حکم معاون اول رئیس‌جمهور آمده است:

جناب آقای ابوالفضل کیانی بختیاری

با سلام

نظر به تعهد تجارب ارزنده و توانمندی‌های علمی، مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از توانمندی‌های همکاران و همراهی همه مدیران و کارشناسان اندیشمند، با برقراری ارتباط و هماهنگی‌های مؤثر ستادی و دستگاه‌های اجرایی و اهتمام شایسته به وظایف قانونی و در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

محمدرضا عارف

کیانی دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکترای مدیریت جهانی کسب و کار‌های کوچک و متوسط (SMEs) از دانشگاه علوم کاربردی اف. اچ. ام آلمان است.

وی که پیشتر در نهاد ریاست جمهوری در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در حوزه معاون اول سابقه فعالیت داشته است در کارنامه فعالیت‌های مدیریتی، اجرایی و علمی اش مدیرعاملی سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه ریزی راهبردی، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره شرکت‌های تابعه و وابسته ایدرو و تدریس در دانشگاه‌های تهران دیده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین