کد خبر: ۹۲۸۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

واکنش سردار رادان به فیلم منتشره از گشت ارشاد در خصوص برخورد تند با دختران

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به موضوع کشف حجاب گفت: موضوع فقط کشف حجاب نیست، دشمنان برای حرکت به سمت برهنگی و عریانی و موضوعات دیگر برنامه دارند.
واکنش سردار رادان به فیلم منتشره از گشت ارشاد در خصوص برخورد تند با دختران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به موضوع کشف حجاب گفت: موضوع فقط کشف حجاب نیست، دشمنان برای حرکت به سمت برهنگی و عریانی و موضوعات دیگر برنامه دارند.

به نوشته فارس، سردار رادان گفت: در موضوع اخلاق چشممان بسته شده موضوع فقط کشف حجاب نیست از کشف حجاب به برهنگی می‌روند و از برهنگی به موضوعات دیگر می‌روند. آیا موضوع عفاف و حجاب یک موضوع اجتماعی است یا انتظامی از نظر من یک موضوع اجتماعی است و یک موضوع انتظامی نیست، اما همه موضوعات اجتماعی باید‌ها و نباید‌ها دارد و باید در باید‌ها و نباید‌ها مداخله کرد و این حرکت مسئولانه، رسانه است که در جامعه درخصوص احترام به قانون کار کند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: اگر کشف حجاب جرم است؛ قانون است. اگر اشکالی در قانون است قانون را بررسی کنید نه اینکه با مجری قانون که با مظلومیت می‌خواهد قانون را اجرا کند برخورد کنید.

وی گفت: باید جامعه را به سمتی هدایت کنیم که اگر قانونی داریم بر مجری قانون خرده نگیریم. اگر با قانون مشکل دارید به دنبال اصلاح قانون بروید.

وی با اشاره به موضوع دستگیری دو دختر نوجوان گفت: هیچ کسی ناسزا و دشنام‌های این دو نوجوان به همکار ما را ندید؛ هیچ کسی نگفت این دو خانم، قانون را زیر پا گذاشته اند و آن رفتار مشکل داشت در کل بی قانونی آن‌ها دیده نمی‌شود و از اینجا به این می‌رسیم که قاچاقچیان باخودرو‌های شوتی از روی ماموران پلیس رد می‌شوند و در مقابل مامور راهنمایی و رانندگی که برای حفظ جان آنان، خودرو را متوقف کرده می‌ایستند و قانون را زیر پا می‌گذارند.

سردار رادان ادامه داد: ما در ایرانی هستیم که سالی ۱۹ هزار تلفات ناشی از تصادفات داریم که به میزان یک تلفات جنگ است چراکه برخی‌ها تخلف می‌کنند و همچنین میزان جریمه کم بود. ما برای حفظ جان مردم؛ خودرو را می‌خوابانیم نه برای آزار مردم.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۴۰ ماموریت پلیس دارد و یکی از پر ماندگی‌ترین واحد‌های نیرو‌های مسلح و خدماتی است. یک ماموریت پلیس تامین امنیت مرز‌ها است که موضوعات مختلفی را شامل می‌شود پس نتیجتا شما پلیسی در جمهوری اسلامی دارید که متفاوت از سایر پلیس‌های دنیا است در دنیا حداقل نسبت مردم به پلیس هر هزار به ۵ است و این خارج از امنیت مرز‌ها است در جمهوری اسلامی با احتساب مرزبانی این عدد خیلی کمتر است. ما پلیسی داریم که در سال ۱۴۰۲، ۹۳ شهید داد که حتی در ماموریت راهنمایی و رانندگی هم بوده است. در سال ۱۴۰۳ نیز تاکنون ۳۰ شهید داده ایم.

وی در ادامه به عملکرد پلیس در حوزه برخورد با جرایم اشاره و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ وقوع سرقت ۲۰ درصد کاهش داشته و ۳۰ درصد کشفیات افزایش پیدا کرده است و از فضای رسانه انتظار می‌رود این موفقیت‌ها را به گوش و چشم مردم برسانند.

سردار رادان ضمن آرزوی شهادت برای خود در لباس مقدس انتظامی گفت: اگر با دعای شما خوبان و خانواده‌های شهدا، شهید شدم وصیتم این است که روی کفن من بنویسید کسی است که برای حجاب دختران و زنان سرزمینش تلاش کرد و همین ما را بس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
0
3
ارباب بچه هستن نهایت 13 - 14 ساله
خودت با بچه خودت همینطوری برخورد میکنین
این چه توضیحی هست که میارین.
آقا جرات داشته باشین بگین اشتباه کردین و معذرت خواهی بکنین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین