کد خبر: ۹۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

ستار هاشمی؛ گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات دولت پزشیکان کیست

ستار هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
ستار هاشمی؛ گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات دولت پزشیکان کیست
آفتاب‌‌نیوز :

از روزهای اول شکل‌گیری کارگروهی ۲۰ نفره برای انتخاب وزارت ارتباطات زیر نظر شورای راهبری دولت چهاردهم نام ستار هاشمی به عنوان گزینه اصلی وزارت ارتباطات در این دولت مطرح بوده است.

ستار هاشمی، متول ۱۳۵۵ در یاسوج است. او دکترای مهندسی کامپیوتر دارد و استاد تمام گروه مهندسی کامپیوتر شیراز است. همچنین مدرک کارشناسی سخت‌افزار را از دانشگاه اصفهان، کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی را از دانشگاه علم و صنعت و دکترای هوش مصنوعی‌ را از دانشگاه علم و صنعت و موناش استرالیا گرفته است.

ستار هاشمی که در وزارت ارتباطات دولت دوازدهم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) بود بعد از پایان این دولت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفت و معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در این سازمان شد.

از دیگر سوابق اجرایی که در کارنامه کارای او دیده می‌شود رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانسل (‌۱۴۰۲ تا کنون، معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت (۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸)، عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات کشور (۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸)،مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس (۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶)، رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴)، رئیس بخش کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲) و دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان فارس (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین