کد خبر: ۹۲۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

سید حسین حسینی بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران شد

کاپیتان باشگاه استقلال به عنوان بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در فصلی که گذشت انتخاب شده است.
سید حسین حسینی بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران شد
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته هم‌اکنون در سالن همایش‌های برج میلاد تهران در حال برگزاری است و قرار است نفرات برتر فوتبال ایران در فصلی که گذشت در چند آیتم معرفی شوند.

یکی از مهم‌ترین عنوان این مراسم، انتخاب بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران و برنده دستکش طلایی است. مراسم به طور رسمی شروع شده و در حال حاضر مجریان برنامه در حال معرفی نفرات برتر مسابقات لیگ آزادگان هستند. اما شنیده می‌شود سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به عنوان بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران در فصلی که گذشت انتخاب شده است.

کاپیتان استقلال در فصلی که گذشت ۳۰ بار از دروازه استقلال حراست کرد. ۲۹ بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی. او در بازی‌های لیگ ۱۸ بار کلین شیت کرد و فقط ۱۵ گل دریافت کرد و فصل شگفت انگیزی را پشت سر گذاشت. یک بار هم در تیم ملی و در بازی مقابل ترکمنستان در عشق آباد دروازه‌بان بود که در آن مسابقه هم کلین شیت کرد.

وضعیت حسینی برای لیگ بیست و چهارم چندان مشخص نبود و به نظر می‌رسید او قرار است از استقلال برود، اما فشار هواداران استقلال باعث شد باشگاه او را حفظ کند. این نشان می‌دهد او نزد هواداران استقلال هم به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده است.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین